Μετά τα ΚΕΠ για τα κόκκινα δάνεια, τώρα έρχονται τα ΚΕΠ για την αντιμετώπιση της ανασφάλιστης εργασίας.
Οπως επεσήμανε η υπουργός Εργασίας, Εφη Αχτσιόγλου στη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Κοινωνικής Πολιτικής, σε έναν μήνα θα λειτουργεί με εξειδικευμένο προσωπικό το «front desk» του υπουργείου, που θα ενημερώνει για ζητήματα εργασιακά, ασφάλισης, κοινωνικής πρόνοιας και απασχόλησης. Επομένως κάθε πολίτης που θα έχει απορίες για ζητήματα συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά, ή να θέλει να υποβάλλει αίτηση για κάποιο επίδομα που δικαιούται, θα μπορεί να απευθύνεται στο κεντρικό ΚΕΠ, προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
Οργανωμένα «front desks» με εξειδικευμένο προσωπικό θα αναπτυχθούν και στα κατά τόπους Γραφεία του ΣΕΠΕ, τα οποία θα ενημερώνουν τους εργαζομένους για τα δικαιώματά τους και θα τους στηρίζουν σε περιπτώσεις παραβιάσεων.
Εντός του έτους θα λειτουργήσουν και τα 254 Κέντρα Κοινότητας σε ισάριθμους δήμους της χώρας, τα οποία θα παρέχουν πλήρη ενημέρωση για τις δυνατότητες συμμετοχής των πολιτών σε τοπικά, εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, θα βοηθούν τη διασύνδεση με τα προγράμματα κοινωνικής προστασίας και να διευκολύνουν στην καταγραφή νέων αναγκών και δυνατοτήτων.
Υπενθυμίζεται πως την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου θα ενεργοποιηθεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την πανελλαδική ανάπτυξη του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, με ανώτατο όριο παροχής στα 900 ευρώ τον μήνα.