Από…σαράντα κύματα περνούν οι πολίτες προκειμένου να λάβουν το πολυπόθητο κοινωνικό μέρισμα. Κι αυτό, γιατί είτε παρουσιάζονται προβλήματα στη πλατφόρμα που υποβάλλονται οι αιτήσεις, είτε οι ίδιοι έχουν κάνει λάθη στη διαδικασία. Ο Αναστάσιος Τάγαρης, Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ μίλησε στον Αθηνα 9,84 για τα ζητήματα που έχουν ανακύψει με το Κοινωνικό Μέρισμα.

Ένα σημαντικό πρόβλημα που ταλανίζει αρκετούς δικαιούχους είναι η διασύνδεση IBAN του δικαιούχου με το ΑΦΜ του. Αρκετοί πολίτες έχουν κάνει αίτηση, αλλά έχουν βρει…τοίχο από το σύστημα.

Όπως αποκάλυψε, υπάρχουν 2 προβλήματα με αυτές τις αιτήσεις.

Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με εκείνους που στις αιτήσεις τους έχουν δηλώσει λογαριασμό IBAN, ο οποίος είναι παλιός και ανενημέρωτος και δεν περιέχει το ΑΦΜ.

Σε αυτή τη κατηγορία δικαιούχων, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν την Τράπεζα και να ενημερώσουν το λογαριασμό που έχουν δηλώσει. Με αυτό τον τρόπο το πρόβλημα θα λυθεί και λάβουν τα χρήματα που δικαιούνται.

Το δεύτερο πρόβλημα αφορά όσους σκοπίμως, δήλωσαν άλλον λογαριασμό στην αίτησή τους υπό το φόβο ότι το βοήθημα θα κατασχεθεί λόγω οφειλών.

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΗΔΙΚΑ, τα χρήματα αυτά του κοινωνικού μερίσματος είναι ακατάσχετα. Κατ’ επέκταση όσοι έπραξαν κάτι τέτοιο θα πρέπει να ξανακάνουν άμεσα αίτηση.