Οι προσλήψεις που θα γίνουν στο Δημόσιο τον επόμενο χρόνο είναι αυτές που έχει δεσμευτεί ο πρωθυπουργός, θα γίνει ωστόσο καταγραφή των αναγκών για τακτικό και έκτακτο προσωπικό για όλο το Δημόσιο σε βάθος τετραετίας, οι οποίες όμως θα προχωρήσουν ανάλογα τις οικονομικές δυνατότητες. Τα παραπάνω επανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών Τ. Θεοδωρικάκος μιλώντας στον ΣΚΑΪ. […]