Tο όραμά του για μία δυναμική επανεκκίνηση του τουρισμού υγείας στην μετά-covid εποχή, περιέγραψε ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, Γιώργος Πατούλης, μετά την επανεκλογή του για δεύτερη τριετία, στη θέση του προέδρου του Ελληνικού Συμβουλίου Τουρισμού Υγείας -ΕΛ.Ι.ΤΟΥΡ. Η εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε στις 19 Απριλίου, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης του […]