Παραδόθηκε από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και το τμήμα «Κλόκοβα – Κεφαλόβρυσο» της Ιόνιας Οδού το οποίο περιλαμβάνει και τη σήραγγα της Κλόκοβας η οποίας μετονομάστηκε σε «Κενταύρου Νέσσου». Το τμήμα ξεκινά από το 11ο χλμ. της Ιόνιας Οδού και την είσοδο στη σήραγγα της Κλόκοβας (νέα ονομασία Κενταύρου Νέσσου) και φτάνει έως την παράκαμψη Αγρινίου, όπου ενώνεται με το τμήμα «Παράκαμψη Αγρινίου Ανισόπεδος Κόμβος Κεφαλόβρυσο έως Ανισόπεδος Κόμβος Αμφιλοχίας» που είναι ήδη σε κυκλοφορία από τον Δεκέμβριο.

Πρόκειται για ένα τμήμα συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων που με τη σύνδεση του με τα 59 χλμ. που είναι ήδη σε κυκλοφορία, δημιουργούν ένα ενιαίο τμήμα στην Ιόνια Οδό, σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητόδρομου συνολικού μήκος 96 χιλιομέτρων. ΤΣτα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται 4 γέφυρες με σημαντικότερη και μεγαλύτερη σε μήκος τη Γέφυρα Ευήνου ποταμού (μήκος 260μ. και ύψος βάθρων 35μ.) και 2 δίδυμες σήραγγες: Κενταύρου Νέσσου (Κλόκοβας) με συνολικό μήκος 2.900μ. και Καλυδώνας με συνολικό μήκος 1.240μ.

Πλέον με αυτά τα 97 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου, η διάρκεια του ταξιδιού από την περιοχή της Κλόκοβας έως την Αμφιλοχία δε θα ξεπερνά τα 45 λεπτά αντί της 1 ώρας και 15 λεπτών από το υπάρχον δίκτυο της υφιστάμενης Εθνικής Οδού .