Αρχική Περιβάλλον ΥΠΕΝ -Εξοικονόμηση κατ’ οίκον: Απάντηση για τα νέα προβλήματα στην πλατφόρμα

ΥΠΕΝ -Εξοικονόμηση κατ’ οίκον: Απάντηση για τα νέα προβλήματα στην πλατφόρμα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά τις διαμαρτυρίες για τα προβλήματα στην πλατφόρμα του «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ», το ΥΠΕΝ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

Ομαλά εξελίσσεται από το πρωί της Δευτέρας, 19 Μαρτίου, η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ» στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας. Οι όποιες καθυστερήσεις ανέκυψαν στη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, σύντομα αντιμετωπίστηκαν. Πάνω από 10.000 ενδιαφερόμενοι έχουν ξεκινήσει να καταχωρούν στοιχεία, περίπου οι μισοί βρίσκονται στο τελικό στάδιο και ήδη κάποιες εκατοντάδες αιτήσεις έχουν ολοκληρωθεί και πρωτοκολληθεί.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε ότι την προηγούμενη εβδομάδα ουδείς κατάφερε να προχωρήσει πέραν του δεύτερου βήματος της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και άρα ουδείς ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ώστε να λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Οι πρώτοι αριθμοί χορηγήθηκαν σήμερα και αφορούν αποκλειστικά τις περιφέρειες για τις οποίες έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η ροη των αιτούντων τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κινηθεί σε φυσιολογικά πλαίσια και η ηλεκτρονική πλατφόρμα να συνεχίσει να λειτουργεί ομαλά.

Περίπου 14.500 ενδιαφερόμενοι έχουν ξεκινήσει να καταχωρούν στοιχεία, 6.500 βρίσκονται στο τελικό στάδιο και ήδη περί τις 500 αιτήσεις έχουν ολοκληρωθεί και πρωτοκολληθεί. Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα συνεχιστεί κανονικά το πρωί της Τρίτης.​