«Η Ελλάδα δεν θα χάσει ούτε ευρώ μετά την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης»
Η Ελλάδα έχει πλέον εκταμιεύσει 18,2 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης, ξεπερνώντας το 50% του συνολικού προϋπολογισμού του Σχεδίου «Ελλάδα 2.0».
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ