Το ελάχιστο «ευχαριστώ» στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς απέδωσε ο δήμος Νισύρου
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ