Ένα ακόμη βήμα κατά της γραφειοκρατίας από το Υπουργείο Παιδείας. Για πρώτη φορά από φέτος οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους για μετάθεση.
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ