Στις 2 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα «Διαχείριση των βιοαποβλήτων», στην οποία παρευρέθηκε ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Στην ημερίδα συζητήθηκαν μείζονα θέματα περιβάλλοντος όπως: Μείωση της ποσότητας των παραγόμενων αποβλήτων Αύξηση της επαναχρησιμοποίησης, ανακύκλωσης και ανάκτησης υλικών και ενέργειας Δραστική μείωσης των βιοαποβλήτων που οδηγούνται προς ταφή «Είναι ξεκάθαρη η ανάγκη ριζικής στροφής […]