Αρχική Οικονομία Σκέψεις για έκπτωση φόρου- bonus για e- αποδείξεις απο το ΥΠΟΙΚ

Σκέψεις για έκπτωση φόρου- bonus για e- αποδείξεις απο το ΥΠΟΙΚ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Με τους φορολογούμενους να καλούνται να καλύψουν φέτος το 30% του πραγματικού τους εισοδήματος μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών , το υπουργείο Οικονομικών ξεκινά εκστρατεία ενημέρωσης γύρω από τα οφέλη της χρήσης του «πλαστικού χρήματος» καθώς και την παροχή κινήτρων. Οι λεπτομέρειες θα περιλαμβάνονται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στη Βουλή πιθανότατα εντός του μήνα.

Ανάμεσα στα κίνητρα που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών, τα οποία επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης μιλώντας στην ΕΡΤ, είναι :

* να δοθεί ένα “bonus” για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις από δραστηριότητες συγκεκριμένων επαγγελματιών που καταγράφονται υψηλά ποσοστά φοροδιαφυγής. Στην περίπτωση αυτή μελετάται οι δαπάνες αυτές να μετρούν στο διπλάσιο για το “χτίσιμο” του 30% επί του εισοδήματος.

* μεγαλύτερα ποσοστά εφαρμογής φέρεται να έχει το σενάριο σύμφωνα με το οποίο θα δίνεται  η δυνατότητα οι ηλεκτρονικές πληρωμές για ορισμένες δραστηριότητες όπου καταγράφεται υψηλή παραβατικότητα  να εκπίπτουν από το εισόδημα ή από το φόρο.

Νέα φορολοταρία

Στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο αναμένεται να “αποκαλυφθούν” και οι αλλαγές που θα υπάρχουν και στη φορολοταρία. Στόχος όπως δήλωσε ο Θεόδωρος Σκυλακάκη,ς είναι να μειωθεί ο αριθμός των τυχερών, οι οποίοι όμως θα μπορούν να κερδίζουν υψηλότερα έπαθλα. Μάλιστα δεν απέκλεισε τα ποσά να είναι ακόμα μεγαλύτερα από 5.000 ευρώ ώστε “να κάνουν τη διαφορά στη ζωή κάποιου”  τόνισε ο υφυπουργός Οικονομικών. Με αυτό τον τρόπο οι φορολογούμενοι θα έχουν ισχυρότερο κίνητρο να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Καμπάνια 

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου που θα αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια με στόχο την ενημέρωση των πολιτών γύρω από τα οφέλη της χρήσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Σκυλακάκη, η συγκεκριμένη καμπάνια θα έχει χρηστικό χαρακτήρα υπενθυμίζοντας στους πολίτες τα κίνητρα αλλά και τα αντικίνητρα από τη χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας θα φτάσει έως τις 74.400 ευρώ και θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου.

naftemporiki.gr