Τετάρτη, 3 Ιουλίου, 2024

Σκέψεις για έκπτωση φόρου- bonus για e- αποδείξεις απο το ΥΠΟΙΚ

Με τους φορολογούμενους να καλούνται να καλύψουν φέτος το 30% του πραγματικού τους εισοδήματος μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών , το υπουργείο Οικονομικών ξεκινά εκστρατεία ενημέρωσης γύρω από τα οφέλη της χρήσης του «πλαστικού χρήματος» καθώς και την παροχή κινήτρων. Οι λεπτομέρειες θα περιλαμβάνονται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί στη Βουλή πιθανότατα εντός του μήνα.

Ανάμεσα στα κίνητρα που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών, τα οποία επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης μιλώντας στην ΕΡΤ, είναι :

* να δοθεί ένα “bonus” για τις ηλεκτρονικές αποδείξεις από δραστηριότητες συγκεκριμένων επαγγελματιών που καταγράφονται υψηλά ποσοστά φοροδιαφυγής. Στην περίπτωση αυτή μελετάται οι δαπάνες αυτές να μετρούν στο διπλάσιο για το “χτίσιμο” του 30% επί του εισοδήματος.

* μεγαλύτερα ποσοστά εφαρμογής φέρεται να έχει το σενάριο σύμφωνα με το οποίο θα δίνεται  η δυνατότητα οι ηλεκτρονικές πληρωμές για ορισμένες δραστηριότητες όπου καταγράφεται υψηλή παραβατικότητα  να εκπίπτουν από το εισόδημα ή από το φόρο.

Νέα φορολοταρία

Στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο αναμένεται να “αποκαλυφθούν” και οι αλλαγές που θα υπάρχουν και στη φορολοταρία. Στόχος όπως δήλωσε ο Θεόδωρος Σκυλακάκη,ς είναι να μειωθεί ο αριθμός των τυχερών, οι οποίοι όμως θα μπορούν να κερδίζουν υψηλότερα έπαθλα. Μάλιστα δεν απέκλεισε τα ποσά να είναι ακόμα μεγαλύτερα από 5.000 ευρώ ώστε “να κάνουν τη διαφορά στη ζωή κάποιου”  τόνισε ο υφυπουργός Οικονομικών. Με αυτό τον τρόπο οι φορολογούμενοι θα έχουν ισχυρότερο κίνητρο να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Καμπάνια 

Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου που θα αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια με στόχο την ενημέρωση των πολιτών γύρω από τα οφέλη της χρήσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Σκυλακάκη, η συγκεκριμένη καμπάνια θα έχει χρηστικό χαρακτήρα υπενθυμίζοντας στους πολίτες τα κίνητρα αλλά και τα αντικίνητρα από τη χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας θα φτάσει έως τις 74.400 ευρώ και θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου.

naftemporiki.gr

Διαβάστε ακόμη:

Ακρίτα σε Δούκα: Μήπως να πιάσετε το φαράσι να ξεβρωμίσετε την Αθήνα;

Ιδιαιτέρως σκληρή κριτική ασκεί στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα...

Ευρωεκλογές 2024 – Αποτελέσματα ΥΠΕΣ: ΝΔ 27,5%, ΣΥΡΙΖΑ 14,58%, ΠΑΣΟΚ 13,75%

Ευρωεκλογές 2024 - Η μεγάλη διαφορά της Νέας Δημοκρατίας...

«Στα αθλητικά πάμε..καλά»

Άρθρο των φοροτεχνικών Παναγιώτη Παντελή και Ηλία Χατζηγεωργίου Στα...

Ενημερωτικό Δελτίο

Λογαριασμοί ρεύματος: «Φωτιά» οι τιμές τον Ιούλιο – Οι χρεώσεις ανά πάροχο 

Οι περισσότεροι πάροχοι ανακοίνωσαν τα πράσινα τιμολόγια ρεύματος για τον Ιούλιο, με μειώσεις που κυμαίνονται μεταξύ 2,63% και 3,94%. Ωστόσο, σε σύγκριση με τον...

Κόστος ενοικίου για φοιτητικά σπίτια σε περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης

Η πρόσφατη έκθεση του E-Real Estates καταγράφει τις τρέχουσες τιμές μίσθωσης φοιτητικών κατοικιών σε 15 περιοχές της Αθήνας και 7 της Θεσσαλονίκης. Οι τιμές...

Τι αλλάζει στο τέλος χαρτοσήμου  – Καταργείται σε περισσότερες από 100 περιπτώσεις

Του Θεόδωρου Βγενή  Την κατάργηση του τέλους χαρτοσήμου σε περισσότερες από 100 περιπτώσεις προωθεί το υπουργείο Οικονομικών, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα διοικητικά βάρη...

Διεύθυνση επίλυσης φορολογικών διαφορών: 7 στις 10 προσφυγές φορολογουμένων απορρίπτονται

Ένα σημαντικό ποσοστό φορολογουμένων που απευθύνθηκαν στη Διεύθυνση Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών (ΔΕΦΔ) της ΑΑΔΕ για να ανατρέψουν φορολογικές αποφάσεις τους αντιμετώπισαν αποτυχία, καθώς το...