Αρχική Δήμοι Μπακογιάννης: Εξηγήσεις για την πρόκληση σε βάρος του κ. Τζιτζικώστα

Μπακογιάννης: Εξηγήσεις για την πρόκληση σε βάρος του κ. Τζιτζικώστα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Mε όλα του τα «όπλα» θα δώσει βροντερό «παρών» ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση του κόσμου, την World Travel Market London, που ανοίγει τις πύλες της αύριο Δευτέρα 7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο. Μέχρι τις 9 Νοεμβρίου τα φώτα της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα είναι στραμμένα στο Λονδίνο, με τον ΕΟΤ, όπως τονίζει στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο γενικός γραμματέας του, Δημήτρης Φραγκάκης, να έχει ήδη προετοιμάσει μεθοδικά την παρουσία της Ελλάδας πολλούς μήνες πριν.

Στη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου θα παρουσιάσουμε το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού, αναφέρει ο κ. Φραγκάκης και εστιάζει στο νέο ανανεωμένο περίπτερο του ΕΟΤ, που κάνει το ντεμπούτο του στην WTM.

Να δοθούν εξηγήσεις και οι «αναγκαίες συγγνώμες» από την Τουρκία για την ακραία πρόκληση σε βάρος του Απόστολου Τζιτζικώστα, ζήτησε ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, από την Κωνσταντινούπολη.

Ο κ. Μπακογιάννης αναφέρθηκε στην απαράδεκτη ενέργειά της Άγκυρας να απαγορεύσει την είσοδο στη Σμύρνη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, από την Κωνσταντινούπολη όπου συναντήθηκε το Σάββατο (5/11) με τον Δήμαρχο της Πόλης Εκρέμ Ιμάμογλου.

«Είμαστε καταδικασμένοι από τη γεωγραφία να ζήσουμε μαζί, να συνυπάρξουμε. Αυτό σημαίνει ότι οι ελληνοτουρκικές σχέσεις έχουνε βάθος. Δεν επιτρέπεται οι σχέσεις των δύο κρατών να είναι σε ομηρία, στην ομηρία κάποιων μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, κάποιων εμπρηστικών συμπεριφορών που εν τέλει αδικούν τους ίδιους μας τους λαούς» είπε ο κ. Μπακογιάννης και πρόσθεσε:

«Υπήρξε ένα επεισόδιο σήμερα, δεν έχω ακόμη την πλήρη εικόνα, μου είναι πραγματικά αδιανόητο να φανταστώ, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβω πως μπορεί να απαγορεύεται η ελεύθερη είσοδος σε μια χώρα ενός αυτοδιοικητικού, ενός περιφερειάρχη, ενός ανθρώπου που έχει διατελέσει και πρόεδρος της επιτροπής περιφερειών. Θέλω να πιστεύω ότι ήταν ένα τεχνικό λάθος και ότι θα δοθούνε οι αναγκαίες εξηγήσεις αλλά θα δοθούνε και οι αναγκαίες συγγνώμες».

Νωρίτερα, την απαράδεκτη ενέργεια των τουρκικών Αρχών καταδίκασε το απόγευμα του Σαββάτου με ανακοίνωσή του, το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών.

Η Ελλάδα ταξιδεύει στην WTM 2022
Εστιάζοντας στην παρουσία της Ελλάδας στην WTM 2022, 80 συνεκθέτες από όλη τη χώρα, μεγάλες επιχειρήσεις, Περιφέρειες, Δήμους, κ.ά., θα προβάλουν το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, ενώ στο πλαίσιο της έκθεση η ελληνική πλευρά θα υλοποιήσει εκδήλωση για την βιωσιμότητα παρουσιάζοντας τα 3 ελληνικά eco islands (Νάξο, Αστυπάλαια, Χάλκη), πάντα υπο το πρίσμα της αειφορίας και των πρωτοβουλιών που ήδη τρέχουν σε αυτά.

Την ίδια στιγμή η ελληνική τουριστική ηγεσία θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με τους μεγαλύτερους παίκτες της βρετανικής αγοράς και όχι μόνο, ενώ την παράσταση θα κλέψουν τα βραβεία που θα παραλάβει η Ελλάδα σε δυο μεγάλες εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.

Ντεμπούτο για το νέο περίπτερο του ΕΟΤ
Στα εκθεσιακά δρώμενα της έκθεσης εντάσσεται και η πρώτη εμφάνιση του νέου περιπτέρου του ΕΟΤ, που θα αποτελεί τη βάση για τις εκδηλώσεις του ΕΟΤ και στις μελλοντικές τουριστικές εκθέσεις.

Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, όπως τονίζεται. Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένων στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.

Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.

Ο ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος. Τα περίπτερα του ΕΟΤ εξυπηρετούν τον βασικό επικοινωνιακό του στόχο που δεν είναι άλλος από την «ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».

Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand “Ελλάδα”, διευκολύνοντας τη διαμόρφωση διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

World Travel Market London 2022
Με τα φώτα να είναι στραμμένα στην WTM London οι «παίκτες» της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί τα τελευταία δύο χρόνια προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς.