Η Πειραιώς παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε πελάτες και στελέχη της, σε ειδικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, στην οδό Πειραιώς 260, την Τρίτη και Τετάρτη (28-29/05) με την παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης, της επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και συνεργατών της Τράπεζας. 

Η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τον δυναμισμό και την κινητικότητα που εκφράζει την Πειραιώς της νέας εποχής. Αντανακλά, επίσης, την ικανότητα της Τράπεζας να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς και στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, επενδύοντας στην τεχνολογία, στην καινοτομία και στη νέα γενιά.

Κατά την ομιλία του, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι «οι ελληνικές τράπεζες κατάφεραν να περάσουν από την εποχή της κρίσης και των ανακεφαλαιοποιήσεων, στην εποχή που υψηλής ποιότητας επενδυτές εκφράζουν έμπρακτα το ενδιαφέρον γι’ αυτές. Αυτό δεν έτυχε, πέτυχε. Και η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής της κυβέρνησης».

Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου ανέφερε ότι «το νέο λογότυπο, αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Πειραιώς είναι πλέον αμιγώς ιδιωτική τράπεζα, κεφαλαιακά εύρωστη, με υγιές χαρτοφυλάκιο. Έχει ισχυρές επιχειρηματικές και οικονομικές επιδόσεις και προοπτικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή ρευστότητα, ισχυρή κεφαλαιακή σχέση και συνετή οικονομική διαχείριση, που σε ένα θωρακισμένο ισολογισμό και οδηγεί σε σταθερή κερδοφορία.

Ο ρόλος της δεν περιορίζεται στο να έχει πρωταγωνιστική θέση στη χρηματοδότηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα να συνδράμει ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης και συμπεριληπτικής κοινωνίας. Και αυτό καθοδηγεί, και θα καθοδηγεί, όλες τις δραστηριότητες της Πειραιώς στη νέα εποχής».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου σημείωσε ότι «σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζουμε την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο με το όραμα και τις αξίες μας. Στην Πειραιώς οδηγούμε τις εξελίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δάνεια και καταθέσεις στην Ελλάδα. Καθώς και την ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη με ένα σύγχρονο δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα. H νέα μας εταιρική ταυτότητα αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητάς μας, και της ικανότητας να προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του κλάδου μας. Έχουμε μια κυρίαρχη προτεραιότητα: Κάθε μέρα να επιστρέφουμε την αξία που δημιουργούμε στην κοινωνία. Θέλουμε να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα».

Κατά τη διάρκεια των δυο εκδηλώσεων παρουσιάστηκε η νέα ανθρωποκεντρική διαφημιστική καμπάνια της Πειραιώς. Αποτελείται από έξι ταινίες που αντιπροσωπεύουν τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους η Τράπεζα Πειραιώς στήνει έναν ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία: την οικογένεια, τη νέα γενιά, τον αγροτικό τομέα, τις μικρές επιχειρήσεις, τη φύση και το περιβάλλον.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες πληροφορίες