Την Τρίτη ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, αναφέρθηκε στην υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού, κυρίως υγειονομικού ενδιαφέροντος, ώστε να περιοριστεί η διασπορά του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, υποχρεωτικός γίνεται ο εμβολιασμός για όλο το υγειονομικό, διοικητικό και υποστηρικτικό προσωπικό στις: Ιδιωτικές και δημόσιες μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων Ιδιωτικές και δημόσιες μονάδες φροντίδας ΑΜΕΑ Κέντρα αποθεραπείας και αποκατάστασης […]