Αρχική Υπουργεία Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης: Ενημέρωση στο… χωράφι μέσω κινητού

Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης: Ενημέρωση στο… χωράφι μέσω κινητού

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Νέα εποχή στην ενημέρωση για τους αγρότες, που πλέον θα έχουν τη δυνατότητα μέσω μίας δωρεάν εφαρμογής στο κινητό τους τηλέφωνο να έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες πληροφορίες που θα κάνουν πιο εύκολη τη ζωή τους στο… χωράφι.

Η εφαρμογή ονομάζεται «i-agric» και πρόκειται για μία νέα πρωτοβουλία που πήρε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σπήλιος Λιβανός, με την οποία οι αγρότες σε κάθε άκρη της χώρας θα έχουν στην παλάμη του χεριού τους στοιχεία και ενημέρωση από μία σειρά υπηρεσιών του υπουργείου Αγροτικής ανάπτυξης και όχι μόνο.

Στο πλαίσιο ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, το «i-agric» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης /συμβουλευτικής.

Αναλυτικά:

  • Υπηρεσίες ενημέρωσης. Βασικό περιεχόμενο από τον ιστότοπο του ΥΠΑΑΤ: Δελτία Τύπου, Ανακοινώσεις, Προσκλήσεις κ.ά.
  • Υπηρεσίες ειδοποιήσεων. Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις μεταξύ μίας μεγάλης θεματολογίας γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο υπουργείο ή και τους εποπτευόμενους φορείς. Μπορεί, επίσης, να επιλέξει Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό, κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και θα λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για όσα θέματα τον ενδιαφέρουν.
  • Υπηρεσίες Προσωποποιημένης ενημέρωσης – καρτέλας. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση (μέσω TAXISnet της ΓΓΠΣΔΔ) έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με υποθέσεις τους, εφόσον έχουν αποτυπωθεί στα πληροφοριακά συστήματα του υπουργείου ή των εποπτευόμενων φορέων.

Ενδεικτικά:

  • Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
  • Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
  • Οφειλές προς ΕΛΓΑ

Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής. Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίηση έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλουν από την εφαρμογή του κινητού αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή και θεμάτων του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών μπορούν να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνονται από τις πύλες εισόδου αιτημάτων του ΥΠΑΑΤ και των εποπτευόμενων φορέων ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης.

Από την έντυπη έκδοση της «Βραδυνής της Κυριακής»