Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, 2024

Τι πρόστιμα προβλέπονται για όσους δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ

Πιο τσουχτερά πρόστιμα, αλλά και απαγόρευση ασφάλισης, περιμένουν όσους επαγγελματίες οδηγούς (π.χ. ταξί) ή και ιδιοκτήτες Ι.Χ. δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, όπως είπε χθες στη Βουλή ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης. Με αφορμή ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη ο οποίος τόνιζε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα, ο κ. Μαυραγάνης υποστήριξε πως θα αυστηροποιηθούν οι τεχνικοί έλεγχοι, παράλληλα με την παράταση κυκλοφορίας των ταξί, ακόμα και αν έχουν συμπληρώσει 15 χρόνια, μέχρι το 2020.

Ο κ. Λυκούδης υποστήριξε πως ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια. Ο κ. Μαυραγάνης απάντησε πως «μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση».

Όπως είπε ο υπουργός Υποδομών, «ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ».

Εξαλλου ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης επιμένει σε όσα είχε δηλώσει την Τρίτη περί της φορολογικής συνεισφοράς των εταιρειών που λειτουργούν πλατφόρμες «διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου» όπως η Beat και η Uber. Την Πέμπτη, μία ημέρα μετά τη συνάντηση με εκπροσώπους των εταιρειών, από το υπουργείο Υποδομών εκδόθηκε ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται πως «στις συναντήσεις, οι εκπρόσωποι των εταιρειών διαμεσολάβησης, δεν προσήλθαν με φορολογικά στοιχεία, παρόλο που αυτά ζητήθηκαν από τον υπουργό κ. Σπίρτζη».

Διαβάστε ακόμη:

Αρχηγική εμφάνιση Τεμπονέρα: «Είναι η ώρα των νόμιμων ιδιοκτητών του ΣΥΡΙΖΑ»

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στο κατάμεστο κλειστό...

ΒΙΝΤΕΟ – Οι αγρότες μπήκαν στην καρδιά της Αθήνας

Στην καρδιά της πόλης έφτασαν πριν λίγη ώρα οι...

Το 45,5% των πολιτών ζουν με καθυστερήσεις σε στεγαστικά δάνεια

Το γεγονός ότι η χώρα μας διανύει μια βαθιά στεγαστική...

ΒΙΝΤΕΟ Αίσχος! Αναρχικοί φώναζαν στα ΜΑΤ: «Που είναι ο Γιώργος;»

Σε μια αδιανότη ενέργεια προέβησαν οι αναρχικοί που συμμετείχαν...

Ενημερωτικό Δελτίο

Την αρχή της αύξησης τιμών στα συμβόλαια κινητής προχωράει η Vodafone

Την αρχή της αύξησης τιμών στα συμβόλαια κινητής προχωράει η Vodafone Την αρχή των ανατιμήσεων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών κάνει η Vodafone από την 1η Απριλίου, ανακοινώνοντας αυξήσεις...

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν… «πάρτι» αυθαιρεσίας από εργοδότες

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν... «πάρτι» αυθαιρεσίας από εργοδότες Νέους τρόπους φαίνεται ότι εφευρίσκουν οι επιρρεπείς σε παραβάσεις του εργατικού δικαίου εργοδότες, προκειμένου να αποφύγουν...

Από 1η Μαρτίου οι μειώσεις τιμών έως και 15% σε βασικές κατηγορίες προϊόντων

Από 1η Μαρτίου οι μειώσεις τιμών έως και 15% σε βασικές κατηγορίες προϊόντων. Κ. Σκρέκας: Περιμένουμε μειώσεις τιμών σε πάνω από 2.000 κωδικούς Από την...

Κωστής Χατζηδάκης: “Παγώνουν” τα επιτόκια στα στεγαστικά δάνεια – Πώς διαμορφώνεται η μηνιαία δόση

Κωστής Χατζηδάκης: "Παγώνουν" τα επιτόκια στα στεγαστικά δάνεια – Πώς διαμορφώνεται η μηνιαία δόση Το δίχτυ ασφαλείας στα ενήμερα στεγαστικά δάνεια κυμαινόμενου επιτοκίου σκοπεύουν να διατηρήσουν οι...