Αρχική Υπουργεία Θεοχάρης: «Η τουριστική στρατηγική στοχεύει στην προώθηση της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού...

Θεοχάρης: «Η τουριστική στρατηγική στοχεύει στην προώθηση της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η τουριστική στρατηγική της Ελλάδας στοχεύει στην προώθηση της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, προσφέροντας μοναδικές και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες». Αυτό τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στο συνέδριο «Southeast Europe & East Med: New strategies, New Ρerspectives» που πραγματοποιείται στην Ουάσιγκτον.

«ο τουρισμός για τη νέα ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται στο επίκεντρο του καλέσματος προς ξένους επενδυτές καθώς αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης, καινοτομίας και εξωστρέφειας».

Από την άποψη αυτή, κύριοι στόχοι της εθνικής τουριστικής πολιτικής είναι:

α) η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του εθνικού τουριστικού προϊόντος, της ποιότητας, της αυθεντικότητας, της ανθεκτικότητας και της βιωσιμότητάς του και

β) η ενίσχυση των επενδύσεων σε υψηλού επιπέδου καταλύματα και σε συγκροτήματα χαμηλού περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Οι πέντε άξονες του υπουργείου Τουρισμού για ένα σύγχρονο και βιώσιμο μοντέλο τουρισμού -όπως τους παρουσίασε ο υπουργός κατά την ομιλία του- είναι:

-υποδομές υψηλών προδιαγραφών, βελτίωση του πλαισίου αδειοδότησης για την προσέλκυση επενδύσεων υψηλής ποιότητας, εξάλειψη της γραφειοκρατίας και βελτιστοποίηση της χωροθέτησης του τουρισμού,

-σεβασμός στις αρχές βιωσιμότητας

-συνεχής βελτίωση της προσβασιμότητας και της διασύνδεσης με την ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων και με την επέκταση και την αναβάθμιση του εθνικού δικτύου μαρινών

-βέλτιστη διαχείριση της τουριστικής εμπειρίας ώστε να καταστεί όλο και πιο ποιοτική και ελκυστική, μέσω της ενίσχυσης, μεταξύ άλλων, της βιώσιμης διαχείρισης των προορισμών και της τουριστικής εκπαίδευσης του τουριστικού προϊόντος και

-επαναπροσδιορισμός της ταυτότητάς του μέσω της ανάπτυξης σχεδίου επικοινωνίας ώστε να αντανακλά την ποιότητα, την αυθεντικότητα, την ανθεκτικότητα, τη βιωσιμότητα και την αξιοποίηση των χρημάτων.