Αρχική Δήμοι Σύστημα Ψηφιακής Διακίνησης Εγγράφων στο Δήμο Περιστερίου

Σύστημα Ψηφιακής Διακίνησης Εγγράφων στο Δήμο Περιστερίου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σύστημα Ψηφιακής Διακίνησης Εγγράφων μεταξύ των υπηρεσιών του, ξεκινά στον Δήμο Περιστερίου, με στόχο την πιο άμεση επικοινωνία μεταξύ των διευθύνσεων και τη γρηγορότερη ανταπόκριση στα αιτήματα των πολιτών.  Όπως έκανε γνωστό ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Καινοτομίας, Γιώργος Τσίνας, σε πρώτη φάση, η νέα εφαρμογή θα χρησιμοποιηθεί από τις Διευθύνσεις Προγραμματισμού και Περιβάλλοντος και συνεχώς θα προστίθενται νέες διευθύνσεις και τμήματα από το Οργανόγραμμα του Δήμου στην διαδικασία.

«Σήμερα, έχουμε καταφέρει να εκσυγχρονίσουμε και να ανανεώσουμε το 90% των εσωτερικών μας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας νέες ψηφιακές πλατφόρμες με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση που πολίτη και της επιχείρησης της πόλης μας» όπως είπε χαρακτηριστικά.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου Περιστερίου, αποτελεί προτεραιότητα του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη και προχωρά με σταθερά βήματα» τόνισε και πρόσθεσε ότι  «το πρωτόκολλο όπως το γνωρίζουμε αλλάζει και πλέον η εσωτερική αλληλογραφία του Δήμου θα διανέμεται αποκλειστικά ψηφιακά!»

Αποτέλεσμα: εξοικονόμηση περισσότερων από 2.000.000 χαρτιού Α4  σε εκτυπώσιμη μορφή, λιγότερη χρήση των εκτυπωτικών μηχανημάτων και των αναλωσίμων τους, σημαντική εξοικονόμηση πόρων και τεράστιο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Σύντομα έρχονται νέες καινοτομίες που θα αναδείξουν το Δήμο Περιστερίου σε έξυπνη και λειτουργική πόλη!