Το Dimosio.gr σας παρουσιάζει ένα χρήσιμο πληγό ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε τα δικά σας, αποτελεσματικά διαφημιστικά φυλλάδια.
Ποιος είναι ο σκοπός σας;
Ακούγεται σαν μια απλή ερώτηση, έτσι; Αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να εξετάσετε. Πώς θα χρησιμοποιηθούν τα Διαφημιστικά φυλλάδια; Προσπαθείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Θέλετε αύξηση του κοινού μιας έκθεσης σε ένα μουσείο; Θέλετε να ενημερώσετε για τις υπηρεσίες και τις τιμές της δραστηριότητάς σας ; Να στείλετε μηνύματα σε δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες; Να ξεχωρίσετε σε μια έκθεση του κλάδου σας; Να ενημερώστε το κοινό για την επερχόμενη διάλεξή σας; Να δημιουργήστε μενού delivery για το εστιατόριό ή το καφέ σας; Να δώσετε στους φιλάθλους ένα πρόγραμμα των επερχόμενων αθλητικών εκδηλώσεων; Ένα φυλλάδιο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε άλλους για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Είτε παρέχετε πληροφορίες στους ασθενείς στο γραφείο σας, ή λέγοντας στους πιθανούς πελάτες τις υπηρεσίες σας, είτε ενημερώνοντας την κοινότητα για το επερχόμενο event – γνωρίζοντας το σκοπό σας είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου φυλλαδίου. Ένα ποιοτικό Διαφημιστικό φυλλάδιο μπορεί να αναφέρει την συναρπαστική ιστορία του οργανισμού σας με όμορφα γραφικά που θα προσελκύσουν πιθανούς πελάτες στο κατάστημά σας, στο γεγονός ή στον ιστότοπό σας. Η αποσαφήνιση του μηνύματός σας στην εκτύπωση του φυλλαδίου θα βοηθήσει τους πελάτες σας να κατανοήσουν ακριβώς τι προσφέρετε και πού θα το βρουν
Βάλτε τον αναγνώστη πρώτα
Ας μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό πράγμα για το φυλλάδιο – Σε ποιόν απευθύνετε και πώς θα χρησιμοποιηθεί; Είναι αυτό θα δοθεί όταν φεύγετε ή έρχεστε σε ένα χώρο, πληροφορίες που σας δόθηκαν από την κλινική σας ή μια έκκληση για δράση που αφορά μια εκδήλωσή; Όταν κάποιος ανοίξει το φυλλάδιο σας, τι θα τους πει; Σχεδιάστε και γράψτε για αυτό το άτομο, όχι για τον εαυτό σας. Βεβαιωθείτε ότι τα γραφικά σας προσελκύουν την προσοχή του κοινού που επιθυμείτε, ότι το έντυπο σας απαντά στις ερωτήσεις τους και ενημερώνει και ότι η διάταξη, η γραφή το graphic design είναι συναρπαστικά και έχουν νόημα. Κανείς δεν πρόκειται να επενδύσει χρόνο προσπαθώντας να καταλάβει τι λέτε – κάνετε όλη τη δουλειά γι ‘αυτούς. Έχετε δύο δευτερόλεπτα για να τραβήξετε το μάτι ενός πιθανού πελάτη, οπότε βεβαιωθείτε ότι o σχεδιασμός σας είναι απλός και ενδιαφέρον ώστε να τραβήξει την προσοχή. Στη συνέχεια, αφού έχετε συνθέσει τα όμορφα γραφικά σας, κρατήστε το περιεχόμενο σας σύντομο και γλυκό ώστε να διαβάσει. Λιγότερο είναι περισσότερο. Εάν έχετε επεξεργαστεί όλη την πληροφορία που θέλετε να μεταφέρετε και την αποδώσετε όσο πιο σύντομη και ενδιαφέρουσα τόσο το καλύτερο.
Πώς να κάνετε εντύπωση
Ο σχεδιασμός του φυλλαδίου σας πρέπει να ταιριάζει με την επιχείρησή σας. Οι καλές φωτογραφίες ή το graphic design μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να υπογραμμιστεί οτιδήποτε είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας. Μπορείτε συχνά να βρείτε εικόνες από βιβλιοθήκες εικόνων στο διαδίκτυο – υφές για φόντο, φωτογραφίες, γραφικά. Μπορεί να θέλετε να εμφανίσετε την τοποθεσία σας, φωτογραφίες ατόμων ή προϊόντων σας ή ενδιαφέρουσες φωτογραφίες που εμφανίζουν μηχανήματα και διαδικασίες παραγωγής . Για ένα αθλητικό φυλλάδιο, φωτογραφίες μελών της ομάδας μαζί ή φωτογραφίες ζώων για έναν κτηνιατρείο, με φωτογραφίες του κτιρίου και εσωτερικές λήψεις – εάν το κτίριο είναι κάτι που θέλετε να τονίσετε και μπορείτε να έχετε καλές φωτογραφίες. Το απλό είναι καλύτερο, μερικές φορές ένα κοντινό πλάνο μπορεί να είναι καλύτερο από μια μακρινή λήψη. Βεβαιωθείτε ότι τα γραφικά στοιχεία ή οι φωτογραφίες μιλούν από μόνα τους, ότι τα χρώματα μεταφέρουν τη διάθεση στην οποία θα θέλατε. Παιχνιδιάρικη; Συναρπαστική; Ήρεμη; Εταιρική; Όλα αυτά μπορούν να καθοριστούν από τις επιλογές χρωμάτων, εικόνας και τύπου. Έχετε δύο δευτερόλεπτα για να πιάσετε το μάτι ενός πιθανού πελάτη, γι ‘αυτό επιλέξτε τις εικόνες σας με αυτό κατά νου. Για αυτό καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό στο Graphic Design;
To Φυλλάδιο μου είναι έτοιμο. Τώρα;
Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να ενσωματώσετε φυλλάδια στο μάρκετινγκ σας. Ένα ενημερωτικό φυλλάδιο μπορεί να σταλεί απευθείας σε πελάτες η δυνητικούς πελάτες. Συμπεριλάβετε το σε πακέτο πωλήσεων, παραδώστε το στο κατάστημά σας ή βάλτε το στον δικτυακό σας τόπο. Χρήση μπορεί να γίνει σε εκθέσεις, διαλέξεις, εκδηλώσεις, εστιατόρια ή αξιοθέατα. Τα φυλλάδια είναι ένας αποτελεσματικός και προσιτός τρόπος για τη μεταφορά πληροφοριών στο κοινό.