Ο ΟΠΑΠ αναγνωρίστηκε με ένα σημαντικό βραβείο στα SBC Awards 2024, έναν διεθνή θεσμό που τιμά τις πιο καινοτόμες εταιρείες στον τομέα των διαδικτυακών τυχερών παιγνίων. Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα και συγκέντρωσε λοταρίες και εταιρείες τυχερών παιγνίων από όλο τον κόσμο, ο ΟΠΑΠ κατέκτησε το Silver Award στην κατηγορία Socially Responsible Initiative of the Year.
Αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να προστατεύει τους πελάτες της, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στον ψηφιακό κόσμο.
Το Silver Award αποτελεί αναγνώριση για τις καινοτόμες πρακτικές του ΟΠΑΠ στον τομέα της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και για τις πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην προστασία των παικτών από τους κινδύνους της υπερβολικής συμμετοχής σε τυχερά παιχνίδια.
Μεταξύ των δράσεων που υλοποιεί η εταιρεία είναι η επικοινωνία μέσω Affiliate Marketing, η χρήση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, ο ρόλος του Responsible Gaming Ambassador και οι «Ημέρες Υπεύθυνου Παιχνιδιού».
Ο ΟΠΑΠ, εξάλλου, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη που αξιοποίησε το Αffiliate Marketing, την τεχνητή νοημοσύνη και τον Ambassador για το Υπεύθυνο Παιχνίδι προκειμένου να προωθήσει στοχευμένα τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε ένα ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται συγκεκριμένα για online παιχνίδια αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.
Μάλιστα, η εταιρεία πέτυχε με υψηλή βαθμολογία την τρίτη κατά σειρά επαναπιστοποίηση Υπεύθυνου Παιχνιδιού από την European Lotteries, τον ευρωπαϊκό οργανισμό εθνικών λοταριών που λειτουργούν τυχερά παιχνίδια.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις