Με σημαντικές χρεώσεις επιβαρύνονται όσοι καλούν στο ειδικό τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας, προκειμένου να ενημερωθούν για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης. Παρά τις διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας, η οποία διατυμπανίζει το μότο “στο 15105, έγκυρη και δωρεάν ενημέρωση”, η αλήθεια είναι άλλη. Στο Dimosio.GR έφτασαν καταγγελίες πολιτών, σύμφωνα με τις οποίες ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι που κάλεσαν από το κινητό τους στο 15105 έχασαν μεγάλο μέρος των μονάδων τους. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις μηδένισαν οι κάρτες τους. Σύμφωνα με υψηλόβαθμες πηγές του υπουργείου Εργασίας το τηλεφωνικό κέντρο δεν έχει προχωρήσει στις απαραίτητες συμβάσεις με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, κάτι που θα γίνει άμεσα. Πάντως, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν από ΣΤΑΘΕΡΟ τηλέφωνό, καθώς εκεί παρέχονται πράγματι δωρεάν οι πληροφορίες.