Αρχική Ελλάδα ΟΠΕΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε Περιφέρειες με πολλά κρούσματα

ΟΠΕΚΑ: Πώς γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε Περιφέρειες με πολλά κρούσματα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού (COVID-19), τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα και με βάση το επιδημιολογικό επίπεδο στο οποίο εντάσσεται κάθε Περιφερειακή Ενότητα, αλλά και την ομαλή λειτουργία των Υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών ανακοινώνει  ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονία – (Κοζάνη) θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Αχαΐας, Κρήτης, θα γίνεται υποχρεωτικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις.

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε:

– Περιφερειακή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας – (θεσσαλονίκη) , τηλ. 2313324958, 2313324948 email:pdkm.thessaloniki@opeka.gr

– Περιφερειακή Δ/νση Δυτικής Μακεδονία – (Κοζάνη), τηλ. Τηλ 24610 32307, 2461036484 email:pddm.kozani@opeka.gr

– Περιφερειακή Δ/νση Θεσσαλίας – (Λάρισα), τηλ. 2413509425, 2413509400 email:pdth.larisa@opeka.gr

– Περιφερειακή Δ/νση Ηπείρου – (Ιωάννινα), τηλ. 26513 70808, 70814, 70830 email:pde.ioannina@opeka.gr

– Περιφερειακή Δ/νση Δυτικής Ελλάδας- (Πάτρα), τηλ. 2613615745, 2613615730 email:pdde.patra@opeka.gr

– Περιφερειακή Δ/νση Κρήτης – (Ηράκλειο), τηλ. 2813407246 email:pdk.irakleio@opeka.gr, epid.kritis@opeka.gr

Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.