Η μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς, καθώς η αύξηση των τιμών ώθησε τους καταναλωτές να αποφεύγουν τα επώνυμα προϊόντα της.
Συγκεκριμένα, την Πέμπτη (17/10), η Nestle ανακοίνωσε ότι η αύξηση των οργανικών πωλήσεών της για το 2024 αναμένεται να φτάσει το 2%, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη του 3% τον Ιούλιο, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους από εμπορικές δραστηριότητες προβλέπεται να διαμορφωθεί χαμηλότερα, περίπου στο 17%.
Σε σχέση με το διάστημα των εννέα μηνών που μεσολάβησε, οι οργανικές πωλήσεις της Nestle αυξήθηκαν κατά 2%, χαμηλότερες από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που έκανε λόγο για αύξηση της τάξης του 2,5%.
«Η καταναλωτική ζήτηση έχει αποδυναμωθεί τους τελευταίους μήνες και αναμένουμε ότι το περιβάλλον ζήτησης θα παραμείνει ήπιο», δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Λορέν Φρίξε. Ο Φρίξε ανέλαβε τα καθήκοντά του στις αρχές Σεπτεμβρίου, αφού ο προκάτοχός του, Μαρκ Σνάιντερ, απομακρύνθηκε μετά από αρκετά τρίμηνα χαμηλών πωλήσεων.
Την Πέμπτη, η Nestle δήλωσε μεταξύ άλλων αλλαγών, ότι ο Φρίξε σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος του εκτελεστικού συμβουλίου του, να συγχωνεύσει τις μονάδες της εταιρείας στη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις