Οι εργασίες για την υλοποίηση του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, με συνολικό προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ συνεχίζονται.

Με γραμμή μήκους 13 χλμ. και 15 σταθμούς μετρό (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), η Γραμμή 4 έχει σχεδιαστεί για την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης.

Η επέκταση του Μετρό, ωστόσο, δεν θα περιοριστεί μόνο στο παραπάνω τμήμα, μιας και στην ατζέντα των αρμόδιων φορέων βρίσκεται η κατασκευή και άλλων σταθμών που θα διευκολύνουν περαιτέρω τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της πρωτεύουσας.

Επέκταση Γραμμής 2 μέχρι το Μενιδι

Ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον βρίσκεται σε εξέλιξη από τον Μάιο του 2023, ενώ τους τελευταίους μήνες γίνεται αγώνας για την εύρεση της απαρατήρητης χρηματοδότησης.

Προβλέπεται η δημιουργία δημιουργία γραμμής μήκους 4 χλμ. και 3 νέων σταθμών σε Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο. Επιπλέον, στις 9 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, σε εκδήλωση του Δήμου Αχαρνών, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ανακοινώθηκε ότι σε μελλοντικό στάδιο η κόκκινη γραμμή θα φτάσει έως το Μενίδι, με τρεις ακόμη σταθμούς, σε Καματερό, Ζεφύρι και Αχαρνές.

Μετρό και στη Λεωφ. Κηφισίας

Σύμφωνα με κυβερνητικές εξαγγελίες προτεραιότητα αποτελεί και το τμήμα «Γουδή-Μαρούσι», με γραμμή μήκους 9,6 χλμ. και 8 σταθμούς σε Κατεχάκη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, με δυνατότητα μετεπιβίβασης στη Γραμμή 1 και πρόβλεψη για συνέχεια μέχρι τη Λυκόβρυση. Το συγκεκριμένο τμήμα θα διατρέχει τη Λεωφόρο Κηφισίας για την υλοποίηση, ωστόσο, της συγκεκριμένης επέκτασης, πρέπει αφενός να ολοκληρωθούν οι παραπάνω επεκτάσεις, να εκπονηθεί πληθώρα μελετών και να ξεπεραστεί ο σκόπελος της χρηματοδότησης.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις