Οι συνδρομητές του Netflix στη Γερμανία και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης μπορούν να διαθέτουν προσφορά για ένα δωρεάν πακέτο, σύμφωνα με αναφορές του Bloomberg. Αυτό αποτελεί μια απόπειρα της εταιρείας να αντιμετωπίσει την αυξανόμενη ανταγωνιστική πίεση και να επεκτείνει τη βάση χρηστών της. Με τη συνεχώς αυξανόμενη ποικιλία υπηρεσιών streaming που απαιτούν μηνιαία συνδρομή, όπως το Netflix και το Disney+, οι χρήστες αναζητούν λύσεις για να μειώσουν τις δαπάνες τους, κάτι που έχει οδηγήσει σε απώλεια συνδρομητών για ορισμένες πλατφόρμες.

Η επιλογή του Netflix να δοκιμάσει δωρεάν εκδόσεις της υπηρεσίας του υποστηριζόμενες από διαφημίσεις αναμένεται να αναπτύξει την παρουσία της στην Ευρώπη και την Ασία, προσπαθώντας να αποκτήσει νέους χρήστες. Αυτή η στρατηγική σηματοδοτεί έναν σημαντικότερο ρόλο για το Netflix στην προσπάθειά του να προσελκύσει κοινό, παράλληλα με τις προηγούμενες προσπάθειες που περιλάμβαναν διαφορετικά πακέτα τιμών και πειραματισμούς με διαφημίσεις.

Το Netflix αναζητά επίσης νέους τρόπους για να αντιμετωπίσει τη μείωση των συνδρομητών, που απειλεί την ανοδική του πορεία την τελευταία δεκαετία. Αυτή η εξέλιξη προκύπτει μετά από την αποτυχία προηγούμενων προσπαθειών όπως το πακέτο “Standard with Ads“, το οποίο δεν είχε την αποδοχή που περίμενε η εταιρεία.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις