Aπό την Παρασκευή 9 Απριλίου αρχίζουν να βγαίνουν στους δρόμους της Αθήνας και τα νέα λεωφορεία με leasing.
Nα σημειωθεί, ότι τα πρώτα 40 λεωφορεία με leasing θα ενισχύσουν σε πρώτη φάση 14 από τις πιο επιβαρυμένες γραμμές με το Υπ.Μεταφορών να στοχεύει σταδιακά το σύνολο των 300 νέων οχημάτων να βγει στους δρόμους της Αθήνας τους επόμενους μήνες.
Oι 14 γραμμές στις οποίες θα υπάρχει ενίσχυση είναι:
- 051
- 224
- 813
- 211,
- 550,
- 040
- 049
- A7
- A3
- A4
- B2
- Οι τρεις διπλές σε ίδια περιοχή
- 622-815
- 106-126
- 136-137
«Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται»
«Η προσπάθεια συνεχίζεται, οι δεσμεύσεις μας υλοποιούνται», τόνισε σε δηλώσεις του στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής και εξήγησε ότι: «Από την Παρασκευή, σταδιακά, 300 νέα λεωφορεία που προμηθευτήκαμε με leasing θα βγουν στους δρόμους της Αθήνας. Θα προστεθούν στοχευμένα, ξεκινώντας από 14 επιβαρυμένες γραμμές. Αυτό πρακτικά σημαίνει έως και 30 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα σε καθεμία από αυτές τις γραμμές».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε πως: «Όταν βγουν και τα 300 λεωφορεία, τα οποία φυσικά σταδιακά θα ενισχύσουν και άλλες γραμμές, θα έχουμε συνολικά άλλα 3.500 με 4.000 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα, που θα προστεθούν στα ήδη 3.000 περισσότερα που έχουμε σήμερα σε σχέση με πριν λίγους μήνες».
Παράλληλα, σημείωσε ότι: «Έτσι κάνουμε πραγματικότητα το 4ο βήμα του σχεδίου μας για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες» και υπενθύμισε τα βήματα:
- Ανάταξη του στόλου με επισκευές και συντήρηση. Αυξήσαμε τις δαπάνες για συντήρηση 200%.
- Ενίσχυση του στόλου με 200 οχήματα μέσω συμφωνίας με ΚΤΕΛ.
- Προσλήψεις. Η διαδικασία πλέον ολοκληρώθηκε.
- Τώρα, ενίσχυση και με leasing.
«Και βέβαια προετοιμάζουμε εντατικά και το επόμενο, 5ο βήμα, το διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων, που όπως δεσμεύθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και μετά από πρόταση της Κυβέρνησης έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης» πρόσθεσε και κατέληξε:
«Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά όσους εργάζονται φιλότιμα κάθε μέρα στις αστικές συγκοινωνίες, τις διοικήσεις των φορέων και βέβαια το επιβατικό κοινό. Δεν λέμε ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα. Όμως μέσα σε 1,5 χρόνο έχουμε κάνει όσα δεν έγιναν επί μια 10ετία στην οποία δεν ήρθε ούτε ένα νέο λεωφορείο, δεν έγινε ούτε μία πρόσληψη. Και συνεχίζουμε…»