Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεχίζει τις επισκέψεις του στα υπουργεία, ολοκληρώνοντας σήμερα το μεσημέρι (18/3) την επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Αυτή είναι η δεύτερη επίσκεψη του πρωθυπουργού μετά τον ανασχηματισμό, καθώς χθες βρέθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, όπου τον υποδέχτηκε ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα, τον αναπληρωτή υπουργό Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον υφυπουργό Νίκο Ταχιάο.
Στη σύσκεψη συμμετείχε επίσης ο Κωστής Χατζηδάκης, ο νέος αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, ο οποίος θα εποπτεύει το έργο της αναβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Σε δηλώσεις του ο πρωθυπουργός είπε μεταξύ άλλων ότι: «Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα και αυτό θα κάνουμε», κάνοντας λόγο για κατεπείγουσα ανάγκη για να αναβαθμιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο από Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και με τροχαίο υλικό.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε ότι στις αρχές Απριλίου θα πραγματοποιηθεί μια συνολική παρουσίαση των νέων πρωτοβουλιών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αυτές οι ενέργειες θα περιλαμβάνουν την προμήθεια νέων λεωφορείων και την πρόσληψη επιπλέον οδηγών. Επιπλέον, θα γίνουν βελτιώσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, ενώ θα γίνει και αναβάθμιση της Γραμμής 1.
Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, «μέχρι το 2027 η εικόνα στα ΜΜΜ θα είναι εντελώς διαφορετική».
Στις δηλώσεις του ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στον νέο ΚΟΚ που θα έρθει σύντομα στη Βουλή. Τόνισε, μάλιστα, ότι αυτό από μόνο δεν μπορεί να λύσει τα σοβαρά προβλήματα ασφάλειας λέγοντας ότι «καθημερινά σχεδόν γινόμαστε μάρτυρες ατυχημάτων».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο πολύ σημαντικό θέμα των υποδομών κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο ότι μέχρι το τέλος του 2027 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί μεγάλο κομμάτι των οδικών αξόνων, τα οποία ήδη βρίσκονται σε κατασκευή. Έδωσε και συγκεκριμένα παραδείγματα, ορίζοντας παράδοσης μέχρι το 2025 για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργου, όπως επίσης για τον Ε65, με ολοκλήρωση ως το 2026.
Επιπροσθέτως αναφέρθηκε και στο Fly Over, το οποίο πρόσφατα είχε επισκεφθεί, όπου το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησης είναι μέχρι το 2027.
Όσον αφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης έκανε λόγο για 5 σταθμούς επέκτασης και ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2025.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις