Αρχική Ελλάδα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Έρχεται ο βοηθός επιβάτη απο σήμερα

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Έρχεται ο βοηθός επιβάτη απο σήμερα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Aπό σήμερα σε όλους τους σταθμούς τους μετρό που θα έχουν ανταπόκριση με λεωφορεία θα είναι παρόντες οι βοηθοί επιβατών, οι οποίοι θα καθοδηγούν και θα συμβουλεύουν το επιβατικό κοινό για το πως πρέπει να κινείται στο μετρό.

Οι βοηθοί θα έχουν παρουσία στα ακυρωτικά μηχανήματα του μετρό αλλά και σε στάσεις λεωφορείων -τουλάχιστον 40 στάσεις- όπου υπάρχει αυξημένη κινητικότητα.

Οι βοηθοί επιβατών θα παρέχουν συμβουλές στο κοινό, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός και θα υπενθυμίζουν τη χρήση μάσκας.

Οι πολίτες που είχαν προμηθευτεί κάρτες απεριόριστων διαδρομών μηνιαίας ή μεγαλύτερης διάρκειας και δεν τις χρησιμοποίησαν, το διάστημα περιορισμού των μετακινήσεων, θα έχουν δυνατότητα πίστωσης στην κάρτας τους. Σε καμία περίπτωση δε θα χάσουν τα χρήματα τους.

Όσοι έχουν ετήσια κάρτα, θα δοθεί ένα επιπλέον μπόνους- έκπτωση 10% το οποίο θα ισχύει και για όσους αγοράσουν προμηθευτούν τώρα νέα κάρτα.

Συγκεκριμένα ο διευθυντής της ΟΣΥ κ. Νίκογλου μίλησε στην κάμερα του OPEN TV εξηγώντας την διαδικασία που θα ακολουθείται από σήμερα. Αναφορικά με τον ρόλο των βοηθών ο κ. Νίκολγου ανέφερε χαρακτηριστικά πως «οι βοηθοί θα προσπαθούν να ενημερώνουν τον κόσμο και το επιβατικό κοινό, που βρίσκεται στις στάσεις, ώστε κατά την διάρκεια της παραμονής τους εκεί να κρατούν τις σωστές αποστάσεις».

«Βοηθοί επιβατών» σε 45 σταθμούς του μετρό για την τήρηση των μέτρων

Σύμφωνα με τον ίδιο δεύτερος στόχος είναι «να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ώστε να χρησιμοποιούν και να έχουν στην κατοχή τους την μάσκα προστασίας ώστε να επιβιβάζονται στα οχήματα με ασφάλεια. Οι βοηθοί θα κατανέμουν τον κόσμο ώστε να επιβιβάζονται με ασφάλεια και αποστάσεις στις πόρτες των λεωφορείων «ώστε να μην συνωστίζονται μπροστά από αυτές για τα καθίσματα». Στην ερώτηση για το πως θα ξεχωρίζουν οι βοηθοί επιβατών από τον υπόλοιπο κόσμο ο διευθυντής της ΟΣΥ ανέφερε πως «θα φοράνε ειδικό γιλέκο, το οποίο θα έχει πάνω και τα διακριτικά της εταιρείας».

Στην περίπτωση που υπάρχει ένα γεμάτο λεωφορείο το οποίο φτάσει στη στάση ανέφερε ότι «ο βοηθός δεν έχει αρμοδιότητες ώστε να δώσει κατευθύνσεις στον οδηγό για να μπορέσει να ρυθμίσει την κατανομή στο εσωτερικό του λεωφορείου», ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα μπαίνουν μέσα στα λεωφορεία. «Από εκεί και πέρα πάμε στους επιβάτες, πρέπει όλοι με ατομική ευθύνη να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, Ζητάμε τη κατανόησή τους. Να χρησιμοποιούν τα μέσα τις ώρες και με τον τρόπο που έχουν υποδειχθεί».

«Εμείς πέρα από τα σημεία που έχουμε εντοπίσει ότι υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση, τα οποία είναι 80 σε ολόκληρο το κτίριο λειτουργούμε παράλληλα με το επιβατικό κοινό. Το πρωί θα έχουμε συνεργάτες στα τέρματα και σε αφετηρίες και σε στάσεις που είναι στην περιφέρεια και κατά την διάρκεια της ημέρας αυτή θα μετακινούνται προς το κέντρο ούτως ώστε να εξυπηρετούν τον κόσμο που γυρίζει στα σπίτια του». Τέλος ο κ. Νίκογλου ανέφερε ότι θα υπάρχουν πέντε οχήματα της υπηρεσίας που θα περιπολούν σε ολόκληρο το κέντρο της Αθήνας, ώστε να εντοπίζονται έγκαιρα τυχόν προβλήματα.