Ο Joe Erlinger δήλωσε ότι η δοκιμή της McDonald’s για το τεχνητό μπιφτέκι της σε Σαν Φρανσίσκο και Ντάλας δεν κατάφερε να κερδίσει την αγορά σε καμία από τις δύο πόλεις.

Σύμφωνα με τον Erlinger, οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν εκδηλώνουν σημαντικό ενδιαφέρον για προϊόντα όπως το McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες από τη McDonald’s. Αυτή η δήλωση έγινε κατά τη διάρκεια του Global Food Forum του Wall Street Journal στο Σικάγο.

Πρόσθεσε ότι η εταιρεία στρέφει τις επενδύσεις της προς προϊόντα με κοτόπουλο, επειδή υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για αυτήν την πρωτεΐνη από τους καταναλωτές. Ανέφερε ότι η McDonald’s πουλά περισσότερο κοτόπουλο από βοδινό κρέας πρόσφατα

Ο Erlinger εξήγησε ότι αυτή η καταναλωτική τάση οφείλεται στην πιο προσιτή τιμή του κοτόπουλου σε σχέση με άλλες πρωτεΐνες, κάνοντάς το έτσι μια εξαιρετική επιλογή για καταναλωτές που αναζητούν πιο οικονομικές επιλογές διατροφής.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότεερς ειδήσεις