Η Louis Vuitton είναι έτοιμη να αναλάβει έναν σημαντικό ρόλο στον κόσμο της Formula 1, καθώς βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για να γίνει κύριος χορηγός της δημοφιλούς αγωνιστικής σειράς. Εάν ολοκληρωθεί η συμφωνία, ο γαλλικός οίκος πολυτελών προϊόντων θα έχει την ευκαιρία να προβάλλει τις επώνυμες δημιουργίες του στους κορυφαίους αγώνες, ενισχύοντας την παρουσία του στην παγκόσμια σκηνή.
Η Louis Vuitton, με έδρα το Παρίσι, βρίσκεται κοντά σε μια σημαντική συμφωνία χορηγίας με τη Formula 1. Σύμφωνα με το Bloomberg, η συμφωνία θα μπορούσε να περιλαμβάνει και άλλες μάρκες του ομίλου, όπως η κατασκευάστρια ρολογιών Tag Heuer, η σαμπάνια Moet & Chandon, καθώς και πιθανές συνεργασίες με ξενοδοχειακές αλυσίδες.
Τα λογότυπα και τα προϊόντα των εταιρειών αυτών αναμένεται να προβάλλονται σε περίοπτες θέσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων, ενισχύοντας την παρουσία τους στους θεατές.
Η πιθανή συμφωνία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα μπορούσε να φτάσει τα 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και ενδέχεται να προκαλέσει πλήγμα στη Rolex SA, τη γνωστή ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της Formula 1 από το 2013.
Οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη και δεν έχει ακόμη επιτευχθεί οριστική συμφωνία, όπως ανέφεραν πηγές που ζήτησαν ανωνυμία λόγω της ιδιωτικότητας των συνομιλιών.
Η αναγνωρισιμότητα της Formula 1
Η δημοτικότητα της Formula 1 έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της επέκτασης των αγώνων σε νέες τοποθεσίες και της επιτυχίας της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Μια πιθανή συμφωνία χορηγίας με την F1 θα προσφέρει στην LVMH μια παγκόσμια πλατφόρμα για να προωθήσει πολλές από τις μάρκες της, ενισχύοντας τις επιχειρηματικές φιλοδοξίες του ιδρυτή και βασικού μετόχου της εταιρείας, Bernard Arnault. Ο Arnault έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο μέσω στρατηγικών εξαγορών.
Η Louis Vuitton και η εταιρεία κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH συμμετέχουν τακτικά σε σημαντικές αθλητικές εκδηλώσεις, όπως με τις βαλίτσες της Louis Vuitton στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και τα τρόπαια του NFL.
Επιπλέον, η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει εμβληματικές διαφημιστικές καμπάνιες με κορυφαίους αθλητές, όπως οι ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι, καθώς και οι τενίστες Ραφαέλ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ, φωτογραφημένοι από τη διάσημη Annie Leibovitz.
Η LVMH είχε τον ρόλο του κύριου χορηγού στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια).
Τα εμπορικά σήματα του ομίλου ήταν εμφανώς τοποθετημένα σε όλη τη διάρκεια των αγώνων, ενώ η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν εντυπωσίασε φορώντας ένα λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων από τον πύργο του Άιφελ.
Η ποικιλία πολυτελών εμπορικών σημάτων του γαλλικού ομίλου προσφέρει στρατηγικό πλεονέκτημα στις διαπραγματεύσεις για μια ενδεχόμενη συμφωνία πολλαπλών εμπορικών σημάτων με τη Formula 1, συγκριτικά με τη Rolex, η οποία περιορίζεται μόνο στα ρολόγια, όπως ανέφεραν πηγές κοντά στις διαπραγματεύσεις.
Εάν η συμφωνία ολοκληρωθεί, αναμένεται να ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και να ισχύσει για τη νέα σεζόν της F1. Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, επιβεβαίωσε τον Ιούλιο κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Formula 1, αλλά δεν είχε ληφθεί ακόμη οριστική απόφαση.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις