Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αποκάλυψε ότι εδώ και τέσσερις εβδομάδες έχει ζητήσει από τη ΣΤΑΣΥ να εκπονήσει μελέτη βιωσιμότητας για την καθιέρωση 24ωρης λειτουργίας του Μετρό τα Σάββατα. Η πρόταση αυτή έρχεται ως μέρος ευρύτερων πρωτοβουλιών για τη βελτίωση των μεταφορών τη νύχτα, με αφορμή και την πρότασή του για μειωμένο κόμιστρο στα ταξί τα βράδια Παρασκευής και Σαββάτου, προκειμένου να εξυπηρετούν άτομα που έχουν καταναλώσει υπερβολική ποσότητα αλκοόλ.
Μιλώντας στο ΟΡΕΝ, ανέφερε ότι αντίστοιχο αίτημα έχει υποβληθεί και για τη λειτουργία του Τραμ κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών στη Λεωφόρο Ποσειδώνος.
Παράλληλα, αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σχέδιο για τη δημιουργία ειδικού ταμείου, το οποίο θα χρηματοδοτείται από ψηφιακές κλήσεις που θα καταγράφονται μέσω καμερών. Τα έσοδα από αυτές τις κλήσεις θα διατίθενται αποκλειστικά για δράσεις και μέτρα οδικής ασφάλειας.
Στο πλαίσιο αυτό είπε ότι σωστά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι δεν μπορεί οι φορολογούμενοι να πληρώνουν τους παραβάτες.
Αναρωτήθηκε, μάλιστα, «τα σοβαρά περιστατικά από τροχαία δεν πληρώνονται από τους φορολογούμενους;» προσθέτοντας ότι με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανε, κάθε τέτοιο βαρύ περιστατικό κοστίζει 30.000 ευρώ.
Όσον αφορά τις αντιδράσεις για την πρόταση που έκανε για το χαμηλό κόμιστρο είπε για «όσους γέλασαν, το γέλιο θα τους κοπεί αν κάνουν μια επίσκεψη στα επείγοντα. Αν ρωτήσουν τους χειρουργούς, αν δουν τα στατιστικά για τους περισσότερους θανάτους από τροχαία τη νύχτα σε σχέση με την ημέρα».
«Το τελευταίο που πρέπει να κάνει κάποιος από τη θέση του υπουργού Μεταφορών, είναι να μείνει άπραγος» κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις