Αρχική Υπουργεία Κεραμέως: Υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση-Απουσία σε μαθητές που δε δίνουν διαδικτυακό παρών

Κεραμέως: Υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση-Απουσία σε μαθητές που δε δίνουν διαδικτυακό παρών

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Υποχρεωτική είναι η τηλεκπαίδευση από σήμερα, Πέμπτη, για τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη, ενώ όπως ανέφερε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, όσοι συμμετέχουν στις καταλήψεις θα παίρνουν απουσίες στην τηλεκπαίδευση.

Μιλώντας στο MEGA η Νίκη Κεραμέως, σημείωσε ότι κατανοεί τους προβληματισμούς των μαθητών και είναι ανοιχτή σε συζητήσεις, ωστόσο αυτές θα πρέπει να γίνουν με ανοιχτά τα σχολεία.

«Κανείς, και πόσο μάλλον μια μειοψηφία, δεν μπορεί να παρεμποδίσει το δικαίωμα στην εκπαίδευση για τους άλλους. Δεν νοείται κανείς να διακόπτει την εκπαιδευτική διαδικασία».

Από σήμερα, η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική και οι μαθητές θα παίρνουν απουσίες σε περίπτωση που δε δίνουν το διαδικτυακό παρών. Όσον αφορά τους μαθητές που συμμετέχουν στην κατάληψη, αυτοί «δεν μπορούν να μπουν στην τηλεκπαίδευση», είπε ακόμα η κα Κεραμέως.

Σχετικά με τις χαμένες διδακτικές ώρες, η υπουργός τόνισε πως όλες οι χαμένες ώρες μαθημάτων θα καλυφθούν μέσω διδασκαλίας τις ημέρες σχολικών εορτών, αργιών, Σαββάτων, σχολικών περιπάτων.

Ο διευθυντής, σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου Παιδείας, καταρτίζει πλήρες ωρολόγιο, εξ’ αποστάσεως πρόγραμμα, στο οποία γράφει όλους τους μαθητές στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Αναφερόμενη στα κρούσματα στα σχολεία, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι αυτά κινούνται στο 0,01%. Η χρήση της μάσκας είναι «ένα από τα 16 μέτρα που έχουμε λάβει, αλλά εξαιρετικά σημαντικό».

«Η σωστή πληροφόρηση είναι όπλο απέναντι στον κορονοϊό και κάλεσε σε συστράτευση για τις «πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε».

Σχετικά με ένα από τα αιτήματα των μαθητών, για νέες αίθουσες και μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι τάξεις άνω των 25 μαθητών είναι το 3% των τμημάτων της χώρας, ενώ αναφέρθηκε και στην έλλειψη αιθουσών λέγοντας ότι δεν υπάρχουν ελεύθερες αίθουσες προκειμένου να μεταφερθούν τμήματα.