Στο πλαίσιο της έρευνας που θα διενεργηθεί στη ΓΑΔΑ υπό την εποπτεία της Εισαγγελέως Πρωτοδικών Αγγελικής Τριανταφύλλου, θα διακριβωθεί αν έχει διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αμαξοστοιχία από τον Σταθμό Αθηνών με προορισμό το αεροδρόμιο ξεκίνησε νωρίς το πρωί όταν ταυτόχρονα δόθηκε εντολή από τον Σταθμάρχη στον ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) σε άλλη αμαξοστοιχία να ξεκινήσει με κατεύθυνση την Αθήνα, προερχόμενη από το Κιάτο.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, την εντολή εκκίνησης της αμαξοστοιχίας άκουσε ο σταθμάρχης Αθηνών και αφού επικοινώνησε μέσω GSM-R με τον ΣΚΑ έδωσε άμεσα εντολή ακύρωσης της εντολής κίνησης.
Όλα θα ήταν φυσιολογικά αν δεν ήταν σε εξέλιξη έργα στην ευρύτερη περιοχή των Σεπολίων για την υπογειοποίηση του δικτύου, καθώς τα τρένα σε αυτό το τμήμα κινούνται σε μονή γραμμή μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΟΣΕ, ο σταθμάρχης Αθηνών έδωσε εντολή στον συρμό του προαστιακού να κινηθεί προς το αεροδρόμιο και αντίστοιχα ο σταθμάρχης των Αγίων Αναργύρων έδωσε εντολή στο τρένο του προαστιακού να κινηθεί προς Αθήνα. Αυτό θα οδηγούσε σε σύγκρουση. Ωστόσο, ο μηχανοδηγός του ενός τρένου και ο ένας από τους δύο σταθμάρχες του σταθμάρχης Αθηνών, επικοινώνησαν μεταξύ τους μέσω VHF, μέσω ασυρμάτου και ανακάλεσαν την εντολή, με αποτέλεσμα το τρένο που είχε ξεκινήσει από τους Αγίους Αναργύρους να σταματήσει την πορεία του 100 μέτρα μακριά από το σταθμό.
«Σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα πραγματικά, και όχι κατ’ επίφαση, σοβαρό περιστατικό, που αποφεύχθηκε χάρη στον επαγγελματισμό και την προσήλωση των μηχανοδηγών που αντιλήφθηκαν αυτό που πήγε να συμβεί» δηλώνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ).
Παράλληλα , υπογραμμίζει ότι στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις