Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Stories με τη Δώρα Αναγνωστοπούλου, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μοιράστηκε τις σκέψεις του μετά την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του “Maestro” στο Mega. Ο ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης εστίασε αρχικά στο συστατικό που κατά την άποψή του έκανε τη σειρά να ξεχωρίσει.

«Πολλή δουλειά, πολύ τρέξιμο, 24/7. Το άλλο είναι η τύχη, η συγκυρία, ήταν η σωστή στιγμή, οι σωστοί άνθρωποι που βρέθηκαν στον δρόμο μου. Και εγώ που το κυνηγούσα και ήμουν από πάνω όλη την ώρα. Όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από αυτό. Δεν ήταν όλα ρόδινα. Ήταν πολύ κουραστικά, πολύ πιεστικά για μένα. Ήταν αχαρτογράφητα νερά. Αν δεν ήταν το Mega και πρόεδρος του καναλιού και οι άνθρωποι, όλο αυτό το πράγμα δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν μια σειρά με ένα πολύ μεγάλο budget εξαρχής», ανέφερε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Στη συνέχεια δέχτηκε ερώτηση για το ποια σκηνή στο “Maestro” τον δυσκόλεψε περισσότερο στο γράψιμό της.

«Στο πρώτο επεισόδιο, το Mother, ήξερα ότι θα έγραφα για τη μητέρα. Η μεγάλη δυσκολία που είχα σε αυτό το επεισόδιο ήταν όταν έπρεπε να γράψω τις σκηνές της ψυχοθεραπείας που κάνει η Στεφανία Γουλιώτη έγκυος, ήταν το πρώτο πράγμα που έγραψα. Το έγραψα πάνω από 15-20 φορές γιατί, από ένα σημείο και μετά, έπρεπε να κάνει ερωτήσεις η ψυχοθεραπεύτρια, οπότε έπρεπε να γράψω μια συνεδρία ψυχοθεραπείας.

Δυσκολεύτηκα πολύ. Πήγαινα, καθόμουν με έναν ψυχοθεραπευτή, του διάβαζα τι έχω γράψει, έκανα τις ερωτήσεις, μετά τις προσάρμοζα, έπρεπε να μη φεύγω από την πλοκή. Ήταν περίπλοκο και μου πήρε πολύ καιρό», συμπλήρωσε ο δημιουργός του “Μaestro”.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις