«Θέλουμε για τον ΠΑΟΚ ένα γήπεδο ασφαλές και πιστοποιημένο”, δήλωσε αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργγειας Σωκράτης Φάμελλος αναφερόμενος στην κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟΚ, επιβεβαιώνοντας την πρόθεση της κυβέρνησης για τη δημιουργία νέου γηπέδου.

Μιλώντας στον στον ArenaFM 89,4, σημείωσε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται συζήτηση για αυτό το θέμα. Εντός του 2018, είχαν γίνει αρκετές συναντήσεις για να διευκρινιστεί το πλαίσιο παραχώρησης γης από το Ταμείο Εθνικής Άμυνας προς τον ΠΑΟΚ και προς την εταιρεία ειδικού σκοπού που θα αναλάβει την κατασκευή του νέου γηπέδου. Επίσης ο σημείωσε ότι ο πρωθυπουργός έχει τοποθετηθεί δημόσια και έχει πει ότι η κυβέρνηση θα υποστηρίξει και θα διευκολύνει την κατασκευή του νέου γηπέδου.
“Στο όραμά μας για τη Θεσσαλονίκη περιλαμβάνονται ισχυρές πολιτιστικές και αθλητικές υποδομές. Η πόλη είναι ένα σύνολο, δεν είναι μόνο το νέο λιμάνι, το μετρό, αεροδρόμιο, η εθνική οδός, η ηλεκτροκίνηση του τρένου. Είναι και η ποιότητα ζωής που της δίνει εξωστρέφεια.

Πρέπει να υποστηρίξουμε την πόλη μας και εν προκειμένω τον ΠΑΟΚ, για ένα γήπεδο που θα είναι σύγχρονο, πιστοποιημένο και ασφαλές για τις διεθνείς διοργανώσεις και φυσικά θα έχει και όλες τις παράλληλες απαιτούμενες λειτουργίες. Το θέμα δεν είναι μόνο η γη, έχουμε να λύσουμε και την περιβαλλοντική και πολεοδομική αδειοδότηση της επένδυσης, το τοπικό χωρικό σχέδιο που θα εγκριθεί από το δικό μας υπουργείο, γι’ αυτό και έχουμε ξεκινήσει και βλέπουμε όλα τα στάδια του σχεδίου. Το επιπλέον που ζήτησε ο πρωθυπουργός είναι να βρεθεί άμεση λύση, ακόμη και με νομοθετική ρύθμιση, ώστε να υπάρχει ξεκάθαρη λύση του θέματος της γης, με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, ώστε να μην έχουμε μακροχρόνιες, γραφειοκρατικές και οικονομικές εκκρεμότητες. Μας ζήτησε να ολοκληρώσουμε την πρόταση μέχρι την ομιλία του το Σάββατο στη ΔΕΘ”,τόνισε ο Σωκράτης Φάμελλος.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το αν θα αναφερθεί στο θέμα ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια της ΔΕΘ, ο κ.Φάμελλος υπογράμμισε: “Δεν θα ήταν σωστό να κάνω εγώ τέτοιες ανακοινώσεις. Έχουμε όλοι υποστεί την αναξιοπιστία της πολιτικής, να μην συντηρήσουμε αυτή την πολιτική, να βγαίνει κάποιος με ψήφους οπαδών και μετά να τους προδίδει. Πρέπει να ολοκληρώσουμε τη λύση και να το ανακοινώσουμε όπως πρέπει. Και να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν θα βοηθήσουμε μόνο αυτό το αθλητικό έργο, έχουμε στηρίξει όλες τις ομάδες της Θεσσαλονίκης και σε άλλα αθλήματα, χωρίς να το «πουλήσουμε» και να το εκμεταλλευτούμε πολιτικά και δημόσια. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να επιστρέψει και στον αθλητισμό και στον πολιτισμό και στην ανάπτυξη”.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο κ.Φάμελλος ανέφερε χαρακτηριστικά: “Θα είμαστε κοντά στην ομάδα από τη σύνταξη της μελέτης, για να μην υπάρχει καμία εκκρεμότητα μετά. Μπορούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία της αδειοδότησης. Αυτή την περίοδο της διακυβέρνησης λύσαμε πιο δύσκολα θέματα, για παράδειγμα η περιβαλλοντική αδειοδότηση για το Ελληνικό έγινε μέσα σε έξι μήνες, η χωροταξική προέγκριση για τον Παύλο Μελά και για την ανάπλαση της ΔΕΘ έγινε σε δύο μήνες. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και για το γήπεδο του ΠΑΟΚ, και για άλλες υποδομές πολιτισμού-αθλητισμού. Είναι κάτι που το αξίζει η Θεσσαλονίκη και της το είχαν στερήσει. Έχουμε την εντολή όλα αυτά να γίνουν μέσα σε έναν χρόνο, θα μας κρίνουν οι πολίτες αν θα το πετύχουμε. Από την αρχή του 2018 δουλεύουμε παράλληλα με τον ΠΑΟΚ για να εξασφαλίσουμε ότι η απόδοση του χώρου και ο σχεδιασμός του έργου δεν θα έχουν κώλυμα, για να είναι ασφαλής και βιώσιμη η επένδυση”.

Σημειώνεται, ότι χθες, σύμφωνα με πληροφορίες, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Αλέξη Τσίπρα, του Πάνου Καμμένου και του Σωκράτη Φάμελλου φέρεται να συζητήθηκε το ενδεχόμενο στις εξαγγελίες που θα γίνουν στην προσεχή ΔΕΘ να συμπεριληφθεί και η νέα Τούμπα.

Από την πλευρά, του Πάνου Καμμένου υπήρξε δέσμευση ότι θα ικανοποιηθεί το αίτημα που έχει κατατεθεί από την πλευρά του ΠΑΟΚ να παραχωρηθεί ο περιβάλλων χώρος του γηπέδου που ανήκει στο Ταμείο Εθνικής Άμυνας.

Παράλληλα, συζητήθηκε η δυνατότητα ανάπλασης του περιβάλλοντα χώρου (που θεωρείται απαραίτητη για να προχωρήσουν τα σχέδια του νέου γηπέδου), αλλά και το ενδεχόμενο επέκτασης της γραμμής του μετρό.