Την απόφαση αυτή, ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος από τη Βουλή, σημειώνοντας πως η νέα καμπάνια θα έχει στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, στο δεύτερο κύμα της πανδημίας.
Η νέα καμπάνια θα αφορά αποκλειστικά τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας και θα κοστίσει 2 εκατομμύρια ευρώ. Όπως σημείωσε ο Στέλιος Πέτσας, «η ενημέρωση σώζει ζωές. Είμαστε σε κρίσιμη φάση και εξακολουθούμε τα καταφέρνουμε καλύτερα από άλλες χώρες. Δεν εφησυχάζουμε. Η πανδημία εξελίσσεται και έτσι θα έχουμε μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης».
Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης «γιατί δεν προχωράει με την μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», εξήγησε ότι «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα», αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως την αποτελεσματικότητά τους. Και έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ.
Ο υφυπουργός ανέφερε πως για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος και για τον τρόπο που θα γίνει ο καταμερισμός της, λέγοντας πως έχουμε και κατευθυντήριες οδηγίες που μας έχουν δοθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και κατέθεσε τα σχετικά έγγραφα στα πρακτικά της Επιτροπής. Υπογράμμισε πως «η κυβέρνηση προχωράει ταχύτατα και με πλήρη διαφάνεια πάντα και στον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων».