Επεισοδιακή καταδίωξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 37χρονος Αλγερινός φέρεται να μετέφερε δύο ανήλικες κοπέλες με δίκυκλη μοτοσικλέτα και να παραβιάσε τον μισό Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όσο τον καταδίωκαν οι αστυνομικοί.
Το περιστατικό ξεκίνησε γύρω στις 03:00, όταν πλήρωμα της Άμεσης Δράσης εντόπισε στη Μοναστηρίου μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν τρία άτομα, ο 37χρονος οδηγός και δύο ανήλικες, μία 16χρονη από την Αλβανία και μία 17χρονη Ελληνίδα. Παρά το σήμα των αστυνομικών για έλεγχο, ο οδηγός δεν σταμάτησε και προσπάθησε να διαφύγει.
Ακολούθησε καταδίωξη, με τη μοτοσικλέτα να κινείται με μεγάλη ταχύτητα και να παραβιάζει διαρκώς τον ΚΟΚ, μέχρι που τελικά οι αστυνομικοί κατάφεραν να τους ακινητοποιήσουν και να τους συλλάβουν στην περιοχή του Καλοχωρίου.
Μετά την έρευνα που ακολούθησε, στην κατοχή του 37χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης, ενώ κατά τη σύλληψή του αντιστάθηκε σθεναρά.
Από την περαιτέρω έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δέλτα, διαπιστώθηκε ότι ο 37χρονος είχε αφαιρέσει τη δίκυκλη μοτοσικλέτα δύο ημέρες νωρίτερα από το κέντρο της πόλης.
Τόσο ο 37χρονος όσο και οι δύο ανήλικες συνελήφθησαν και θα οδηγηθούν ενώπιον του εισαγγελέα.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις