Σε άμεσες περικοπές προχωρά η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομίων, προκειμένου να αποφύγει την “άτακτη” χρεοκοπία. Το “ψαλίδι” θα έρθει στο μισθολογικό κόστος, το οποίο βάζει κάθε μήνα μέσα την εταιρεία κατά 4,5 εκατομμύρια ευρώ. Στόχος της εταιρείας είναι να μειώσει το μισθολογικό κόστος κατά 13,8% κάθε μήνα, χωρίς ωστόσο να θίξει τους μισθούς των υπαλλήλων.Το πλάνο που έχει αποφασίσει η διοίκηση και το οποίο θα διαπραγματευτεί με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Τηλεπικοινωνιών μέχρι 31 Ιουλίου είναι το εξής:
- Μείωση χιλιομετρικής αποζημίωσης ανά χιλιόμετρο στους διανομείς, ταχυδρομικούς πράκτορες και μετακινούμενους. Σύμφωνα με πληροφορίες το ποσό θα προσαρμοστεί με αυτά που ισχύουν στο υπόλοιπο δημόσιο.
- Συνένωση κάποιων ταχυδρομικών καταστημάτων με μονάδες διανομής, προκειμένου να εξοικονομηθούν δαπάνες.
- Αναδιοργάνωση των τομέων διανομής, ώστε να αξιοποιηθεί με το καλύτερο δυνατό τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό.
- Πρόγραμμα συνταξιοδότησης για όσους έχουν συμπληρωμένα τα έτη υπηρεσίας. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις μέχρι τον Ιούλιο με άμεση καταβολή αποζημίωσης και από τον Ιούλιο μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 με αποζημίωση σε δόσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα έχουν ζητήσει να ενταχθούν στο πρόγραμμα περίπου 120 άτομα.
- Έναρξη εργασίας στις 08.00 π.μ. αντί για 07.40, που οδηγεί σε 3% μείωση του μισθολογικού κόστους.
- Επαναπροσδιορισμός των πρόσθετων αμοιβών και επιδομάτων.
- Επανακαθορισμός του πτυχιακού επιδόματος νεοπροσλαμβανόμενου προσωπικού.