Το νέο πλαίσιο που διαμορφώνεται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αποκάλυψε στη Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ (ΠΟΣΕ ΚΕΠ) η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη.
Πιο συγκεκριμένα, η υπουργός επισήμανε ότι για αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και προκλήσεις της εποχής θα προστεθούν στη στρατηγική στρατηγική του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης τεκτονικές αλλαγές. Ειδικότερα, προωθείται η μετάπτωση του δικτύου των ΚΕΠ από υπηρεσία διαμεσολάβησης στην υποβολή αιτήσεων σε υπηρεσία παροχής on line διοικητικών προϊόντων προστιθέμενης αξίας, τόσο για τους πολίτες όσο και για τις επιχειρήσεις, ενώ την ίδια στιγμή λαμβάνονται μέτρα για την απλούστευση των διαδικασιών.
Αυτό θα επιτευχθεί με την αφαίρεση της αναγκαιότητας συχνής επαφής του πολίτη με τα ΚΕΠ ή τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες, μέσω της ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης που θα οδηγήσουν στην κατάργηση 4 εκατομμυρίων εγγράφων έως το τέλος του έτους. Παράλληλα, ενισχύεται ο ανθρώπινος παράγοντας, και προωθείται η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού τους, με νέες, πιστοποιημένες ψηφιακές δεξιότητες, που θα αποτελέσουν πρότυπο συνολικά για τον δημόσιο τομέα.