Ανησυχία του για την πορεία του κορονοϊού στη χώρα εξέφρασε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο γιατρός και ερευνητής στις ΗΠΑ, Γιώργος Παυλάκης.
Ο ίδιος δήλωσε πως δεν πρέπει να τίθεται θέμα διεξαγωγής παρελάσεων ή εορταστικών εκδηλώσεων, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως αυτό που προέχει είναι να «σωθούν» τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά.
Όπως ανέφερε ο γιατρός, κρίνεται επίφοβη η επανάληψη του περσινού χειμώνα στην Βόρεια Ελλάδα και ο κίνδυνος να σημειωθεί, όπως είπε, ένα νέο «τσουνάμι» κρουσμάτων διότι «η μισή κοινωνία δεν είναι εμβολιασμένη».