Αρχική Απεργίες Διδασκαλική Ομοσπονδία: 24ωρη απεργία στις 11 Οκτωβρίου ενάντια στην αξιολόγηση

Διδασκαλική Ομοσπονδία: 24ωρη απεργία στις 11 Οκτωβρίου ενάντια στην αξιολόγηση

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Εικοσιτετράωρη απεργία τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου κήρυξε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος. «Απέναντι στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο, απέναντι στις απειλές του ΥΠΑΙΘ, με οδηγό την περήφανη στάση και συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Όπως αναφέρει η ΔΟΕ, στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση με τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης, ιδιαίτερα με το νόμο 4823/21 αλλά και τον αντεργατικό – αντι-συνδικαλιστικό νόμο Χατζηδάκη επιβάλλεται η συνολική αντιπαράθεση για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και του σχολείου της ολόπλευρης γνώσης και της παιδαγωγικής ελευθερίας.

Επιπέον, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο, «εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει, η Υπουργός Παιδείας.

Η ΔΟΕ κατηγορεί την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ, «η οποία κατάργησε τον θεσμό του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων, ο οποίος είχε εκατό χρόνια ζωής και λειτουργεί τα υπηρεσιακά συμβούλια με δοτά μέλη, έπειτα από  μήνες άθλιων εκφοβισμών και απειλών, ομολογεί την ήττα της και το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαφωνούν κάθετα με την κατηγοριοποίηση των σχολείων, την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και τις εκτρωματικές διαδικασίες που επιβάλλει στο έργο των σχολείων».

Όπως υποστηρίζει, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει με τη στάση του να βάλει απέναντι το σύνολο των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών.

«Τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία, αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης όπως  έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις», προσθέτει.