Η επίσημη ψηφιακή εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), το myAADEapp, είναι πλέον διαθέσιμη και για επιχειρήσεις και νομικά πρόσωπα.
Με τη χρήση της εφαρμογής, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, διευκολύνοντας έτσι τη διαχείριση των φορολογικών τους υποθέσεων μέσω φορητών συσκευών.
Μέσω της εφαρμογής της ΑΑΔΕ οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να:
- ενημερώνονται για τον Λογαριασμό τους και να εκτελούν πληρωμές μέσω IRIS ή μέσω κάρτας,
- παρακολουθούν την εξέλιξη των Αιτημάτων τους προς τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ,
- λαμβάνουν άμεσα Ειδοποιήσεις για θέματα που τους αφορούν και μηνιαίες ενημερώσεις για τον Φορολογικό τους Λογαριασμό,
- κατεβάζουν και να αποθηκεύσουν χρήσιμα έγγραφα όπως τα έγγραφα Ν, Ε2, Ε3, εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ κ.ά., μέσω της ενότητας myWallet.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις