Οι επενδύσεις και η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου παραμένουν κεντρικοί πυλώνες της στρατηγικής της Coca-Cola HBC, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Ειδικότερα, η Coca-Cola HBC αναβάθμισε τις προβλέψεις της για φέτος, αναμένοντας αύξηση των οργανικών λειτουργικών κερδών στο εύρος 10% με 12%, από τον προηγούμενο στόχο του 7% με 12%.
Σύμφωνα με τον CEO της Coca-Cola HBC AG, Zoran Bogdanovic, η εταιρεία σημείωσε σημαντική αύξηση 13,9% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά το τρίτο τρίμηνο, χάρη στην στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων της. Για το εννεάμηνο, η αύξηση αυτή φτάνει το 13,7%.
Παρά τις συνεχείς μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, η εταιρεία παραμένει αισιόδοξη για τις προοπτικές της, βασιζόμενη σε περαιτέρω επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και τις εξειδικευμένες δυνατότητές της, που της επιτρέπουν να προσαρμόζεται και να αναπτύσσεται υπό διάφορες συνθήκες.
Επιπλέον, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 4,0%, με υποστήριξη από όλους τους τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας. Αυτή η ανάπτυξη αποδίδεται κυρίως στις στρατηγικής προτεραιότητας κατηγορίες, όπως τα ανθρακούχα αναψυκτικά που σημείωσαν αύξηση 3,9%, τα ενεργειακά ποτά με εντυπωσιακή αύξηση 28%, και ο καφές που παρουσίασε άνοδο 35,6%.
Η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τα οργανικά έσοδα ανά κιβώτιο κατά 9,5%, εφόσον υλοποίησε στοχευμένες πρωτοβουλίες στη διαχείριση εσόδων. Παρά την αύξηση των συνολικών καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 8,9%, οι δύσκολες συναλλαγματικές συνθήκες σε αναδυόμενες αγορές περιορισαν εν μέρει την ανάπτυξη αυτή.
Η Coca-Cola HBC αύξησε το μερίδιο αγοράς της σε αξία στον τομέα των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών καθώς και στα ανθρακούχα αναψυκτικά κατά τους πρώτους εννέα μήνες.
Η ανοδική τάση στα καθαρά έσοδα αποτυπώθηκε σε όλους τους τομείς δραστηριότητας της εταιρείας, παρά τις διαφορές στο καταναλωτικό περιβάλλον που παρατηρούνται σε κάθε αγορά.
Coke Zero και Sprite «πρωταγωνιστές» στα ανθρακούχα αναψυκτικά
Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων κατέγραψαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, ενισχυμένοι από την επιτυχημένη καλοκαιρινή στρατηγική της εταιρείας. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν επίσης μεσαία μονοψήφια, με πρωταγωνιστές τη Coke Zero και τη Sprite, ενώ τα προϊόντα καφέ σημείωσαν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη. Τα μη ανθρακούχα ποτά, όπως το νερό και οι χυμοί, συνέβαλαν επίσης θετικά με μεσαία μονοψήφια αύξηση.
Σε ανεπτυγμένες αγορές, τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,0%, υποστηριζόμενα από την αύξηση του όγκου πωλήσεων, παρά τις προκλήσεις στο καταναλωτικό κλίμα. Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 12,6%, ενώ οι αναδυόμενες αγορές παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση 24,1%, κυρίως μέσω της αύξησης των εσόδων ανά κιβώτιο και της ανάπτυξης των όγκων πωλήσεων, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίστηκαν σε διάφορες χώρες.
Ο Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Η στοχευμένη υλοποίηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας συνέβαλε στη μεγάλη αύξηση των εσόδων, κατά 13,9%, και σε αυτό το τρίμηνο, με καλή δυναμική του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας, καθώς επίσης και στη διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.
Είμαι ικανοποιημένος που τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου έρχονται ως συνέχεια της δυναμικής του πρώτου εξαμήνου και αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, σε συνδυασμό με τις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς.
Αναγνωρίζουμε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, καθώς και τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος στις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε. Παρ’ όλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή απόδοσή μας στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, και την πεποίθησή μας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά, επικαιροποιούμε τις οικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας για τη σκληρή δουλειά και την ευελιξία τους, καθώς και τους πελάτες, τους προμηθευτές, την The Coca-Cola Company και όλους τους άλλους εταίρους μας για τη συνεργασία τους. Ανυπομονώ να δουλέψουμε μαζί, για να εκπληρώσουμε τις φιλοδοξίες που θέσαμε για το 2024 και να προετοιμαστούμε για τα επόμενα χρόνια».
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις