Σοκ έχει προκαλέσει μια εξωφρενική χρέωση σε εστιατόριο της Μυκόνου, σύμφωνα με την οποία τουρίστες κλήθηκαν να πληρώσουν 285 ευρώ για μία μόνο μερίδα θαλασσινών.
Το κατάστημα δεν είναι άγνωστο. Έχει απασχολήσει και στο παρελθόν την κοινή γνώμη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό , για παρόμοιες πρακτικές.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες πελατών, ο κατάλογος είτε δεν είχε καθαρές τιμές, είτε παρουσίαζε παραπλανητικές πληροφορίες. Σε αρκετές περιπτώσεις, πιάτα όπως τα καλαμαράκια χρεώνονται ανά κιλό, κάτι που δυσκολεύει τον επισκέπτη να υπολογίσει την τελική τιμή.
Το περιστατικό έχει πάρει διαστάσεις στα social media. Πολλοί μιλούν για “παγίδες τουριστών” και ζητούν πιο αυστηρούς ελέγχους στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η γενικότερη ανησυχία είναι πως τέτοιες εικόνες πλήττουν την αξιοπιστία του ελληνικού τουρισμού.
Το θέμα της διαφάνειας στις χρεώσεις και της προστασίας των καταναλωτών επιστρέφει στην επικαιρότητα. Πολλοί τονίζουν την ανάγκη ενίσχυσης των ελέγχων ώστε να διαφυλαχθεί η φήμη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Μιλώντας στο Open, ο τουριστικός πράκτορας Δημήτρης Οικονόμου ανέφερε:
«Η Μύκονος έχει χαλάσει το όνομά της. Πληρώνουμε όλοι τη νύφη της μειωμένης ζήτησης. Οι τιμές στην εστίαση, στις παραλίες και στις ξαπλώστρες δεν άλλαξαν. Μόνο τα καταλύματα προσαρμόστηκαν. Δεν βοηθά κανέναν μας να κυκλοφορούν τέτοιες εικόνες».