Με αφορμή την επέκταση των νυκτερινών δρομολογίων στις Γραμμές 2 και 3, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών  Χρήστος Σταϊκούρας σχολίασε τα οφέλη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας.

mononews100 2022 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ

“Ευελπιστούμε ότι η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ, θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, ειδικά τους νέους, αλλά και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας. Σε συνεργασία με τους συγκοινωνιακούς φορείς, όπως η ΣΤΑ.ΣΥ., προχωράμε σε παρεμβάσεις που διευρύνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού“.

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά στην εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας στις Γραμμές 2 και 3 του μετρό, παρέχοντας πλέον στους επιβάτες τη δυνατότητα μετακίνησης μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Από τον κεντρικό σταθμό του μετρό «Σύνταγμα» οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν πλέον προς όλες τις κατευθύνσεις στις 02:00 και θα φθάνουν στους τερματικούς σταθμούς:

  • Δ. Πλακεντίας στις 02:20
  • Δημοτικό Θέατρο στις 02:22
  • Ανθούπολη στις 02:14
  • Ελληνικό στις 02:17

Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από τους σταθμούς:

  • Δ. Πλακεντίας στη 01:38
  • Δημοτικό Θέατρο στη 01:34
  • Ανθούπολη στη 01:43
  • Ελληνικό στη 01:40

Οι πίνακες με τις τελευταίες διελεύσεις των συρμών από κάθε σταθμό είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα της ΣΤΑΥ www.stasy.gr.

«Με 50 επιπλέον λεωφορεία θα λειτουργεί ο ΟΑΣΘ από την αρχή του 2025 καθώς το ελεγκτικό συνέδριο απεφάνθη θετικά μετά από τον σχετικό έλεγχο στη σύμβαση leasing», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στην εκπομπή enter της TV100.

«Με την προσθήκη αυτών και τις αλλαγές στο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, λόγω της λειτουργίας του Μετρό, η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί σημαντικά» σημείωσε.

Αναφερόμενος στην έναρξη λειτουργίας του Μετρό της Θεσσαλονίκης και απαντώντας σε σχετική ερώτηση έκανε σαφές ότι «οι δοκιμές ξεκίνησαν χειροκίνητα από το 2020, ενώ από τον Οκτώβριο του 2022 ξεκίνησαν οι δοκιμές του αυτόματου συστήματος λειτουργίας» και συμπλήρωσε πως «πλέον είμαστε στην τελική φάση των δοκιμών ώστε τα πάντα να είναι έτοιμα στην ώρα τους, ακόμη και της εμπορικής λειτουργίας η οποία βρίσκεται σε φάση προσομοίωσης. Τα πάντα ελέγχονται από διεθνή φορέα πιστοποίησης» τόνισε.

Απαντώντας σε επιφυλάξεις που διατύπωσε ο πρώην πρόεδρος της τότε Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, απαρίθμησε το σύνολο των δοκιμών τα τελευταία χρόνια.

Κληθείς να δώσει πληροφορίες για την τελική διαμόρφωση των εισιτηρίου ο κ Σταϊκούρας ζήτησε λίγο χρόνο ακόμη καθώς όπως διευκρίνισε «θα πρέπει να υπάρχουν δεδομένα που θα αφορούν στην ημερήσια κίνηση με την ολοκλήρωση και του άξονα της Καλαμαριάς, ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα της μετακίνησης πολιτών με τα δύο μέσα. Σε κάθε περίπτωση το κόστος θα είναι πολύ οικονομικό για όλους».

Σε ερώτηση για τη σταθερότητα της τιμής εισιτηρίου σε βάθος χρόνου ο υπουργός υπήρξε φειδωλός λέγοντας πως «θα πρέπει να δούμε σε βάθος χρόνου την ημερήσια κίνηση η οποία θα ληφθεί υπόψη σε ενδεχόμενες τροποποιήσεις». 

Για τα έσοδα που θα χάσει ο ΟΑΣΘ ο κ Σταϊκούρας αναφέρθηκε σε «παρεμβάσεις που προσφάτως έγιναν και είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση εσόδων του ΟΑΣΘ κατά 64%. Εντούτοις θα λάβουμε υπόψη τις ενδεχόμενες απώλειες, αν και με τις επιλογές μας σε προσλήψεις ελεγκτών και οδηγών και την πολιτική που θα ακολουθήσουμε θα βελτιώσουμε περαιτέρω τα έσοδα του ΟΑΣΘ» πρόσθεσε.

Σε σχέση με το ενιαίο εισιτήριο, δήλωσε ότι «θα πρέπει να δούμε πόσοι θα έχουν την ανάγκη μετακίνησης με τα δύο μέσα ή μόνο με το ένα, ώστε να μην επιβαρυνθεί με το υψηλότερο τίμημα του ενιαίου όποιος επιλέγει μόνο το ένα μέσο». Σε επισήμανση αν μπορεί να υπάρξει διπλός τύπος εισιτηρίου, απάντησε πως «υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, αλλά θα τις αντιμετωπίσουμε στην ώρα τους και αφού έχουμε ολόκληρη της εικόνα».

Όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας για τα εγκαίνια του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου και εάν θα υπάρξουν εκδηλώσεις, «διοργανώνουμε κάτι που θα είναι αντάξιο της αναμονής των Θεσσαλονικέων, χωρίς υπερβολές. Έχω προσκαλέσει τους Ευρωπαίους ομολόγους μου στην ημέρα έναρξης λειτουργίας του Μετρό, για να διαπιστώσουν την ποιότητα του έργου. Δεν θέλω όμως σήμερα να δώσω περισσότερες πληροφορίες για το σύνολο των εκδηλώσεων που θα λάβουν χώρα εκείνη τη μέρα» δήλωσε και σε ερώτηση αν προσκληθούν και οι κύριοι Καραμανλής και Σαμαράς απάντησε πως «θα πρέπει να περιμένουμε τις προσκλήσεις».

Σε ό,τι αφορά την επέκταση του Μετρό προς ανατολικά, απάντησε πως «η επέκταση της Καλαμαριάς θα  ολοκληρωθεί στα τέλη του 2025, όπως ολοκληρώθηκαν στην ώρα τους όσα έργα αναλάβαμε μέχρι σήμερα».

Σχετικά με το Flyover, ο υπουργός σημείωσε ότι «οι εργασίες για τον υπέργειο αυτοκινητόδρομο εξελίσσονται ικανοποιητικά» και συμπλήρωσε ότι από πρόσφατη αυτοψία που έκανε ο ίδιος πρόσφατα «σε κάποια σημεία και μέτωπα τρέχουν γρηγορότερα, αλλά αλλού υπάρχουν καθυστερήσεις οι οποίες οφείλονται σε δικαστικές αποφάσεις». «Σήμερα εργάζονται 300 άνθρωποι με πλήθος μηχανημάτων. Όποιος διατρέχει τον περιφερειακό βλέπει ότι οι εργασίες γίνονται κανονικά», τόνισε, αλλά παραδέχτηκε πως «υπάρχει όντως και ταλαιπωρία η οποία θα συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση του έργου».     

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις