Για το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου και για τη διαδικασία της «πράσινης» μετάβασης στα νησιά τους μίλησαν οι δήμαρχοι Χάλκης, Άγγελος Φραγκάκης και Αστυπάλαιας, Νικόλαος Κομνηνέας, στο 5ο συνέδριο Ηλεκτροκίνησης. Ο κ. Παπαστεργίου εκτίμησε ότι οι δήμοι θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στη δέσμευση που έχει τεθεί από το Ταμείο […]