Ο Δήμος και οι υπεύθυνοι του προγράμματος συγχαίρουν όλα τα συμμετέχοντα σχολεία.
Ο άνδρας εργαζόταν πάνω στο δίκτυο της ΔΕΔΔΗΕ και χτυπήθηκε από ρεύμα υψηλής τάσης, χωρίς ρεύμα η περιοχή.
Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου.
«Είμαστε κοντά στους Σαντορινιούς συμπολίτες μας που δοκιμάζονται και χρειάζονται τη στήριξη μας», είπε ο δήμαρχος.
Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν βαριές κατηγορίες, με την αξιωματική αντιπολίτευση να κάνει λόγο για «καταστροφική διοίκηση»
Στη μεγάλη αυτή αποκριάτικη γιορτή θα συμμετέχουν σχολεία και σύλλογοι της πόλης.
Ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας ενημερώνει τους άνεργους δημότες για τα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ.
Τηλεφωνικές απάτες σε βάρος κατοίκων της Σαντορίνης καταγγέλλει ο Δήμος Θήρας
ΦΟΡΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ