Αρχική Οικονομία Αύξηση 345% στις ανέπαφες συναλλαγές το 2016, σε σύγκριση με την περασμένη...

Αύξηση 345% στις ανέπαφες συναλλαγές το 2016, σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ταχύτατη εξάπλωση της χρήσης καρτών, αύξηση του τζίρου αγορών μέσω των τερματικών αποδοχής καρτών (POS) κατά 136% την τελευταία διετία, και κυριαρχία των χρεωστικών καρτών, αποτελώντας το 81% του συνόλου καρτών σε κυκλοφορία, ανακοίνωσε σήμερα η Mastercard στην Ελλάδα.

Όπως ανέφερε η Άσπα Παλημέρη, country manager της Mastercard Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, η διείσδυση των ανέπαφων πληρωμών αυξάνεται ταχύτατα στην Ελλάδα: η Mastercard καταγράφει 4,3 εκατ. κάρτες ανέπαφης τεχνολογίας και 345% αύξηση στις ανέπαφες συναλλαγές το 2016, σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά, ενώ η υπηρεσία παγκόσμιων ψηφιακών πληρωμών Masterpass είναι πλέον διαθέσιμη σε 6.300 εμπόρους ανά την Ελλάδα.

Σύμφωνα με την κ. Παλημέρη, οι προκλήσεις της ελληνικής οικονομίας την τελευταία διετία, συνέβαλαν στην προσαρμογή και μετεξέλιξη της αγοράς και των συνηθειών των Ελλήνων καταναλωτών στο χώρο των πληρωμών, δημιουργώντας συνθήκες σταδιακής εξοικείωσης με τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των τερματικών POS διπλασιάστηκε από 150.000 το 2015, σε 300.000 το 2016. Αντίστοιχα, ο τζίρος αγορών μέσω POS αυξήθηκε κατά 136% τα τελευταία 2 χρόνια, ενώ ο αριθμός καρτών που έχουν εκδοθεί στην ελληνική αγορά έφτασε τα 14,6 εκατομμύρια, αυξημένος κατά 1,8 εκατομμύρια σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Στην ευρεία εξάπλωση της χρήσης καρτών στην Ελλάδα, την πρώτη θέση κατέχουν οι χρεωστικές κάρτες, αποτελώντας το 81% του συνολικού αριθμού ενεργών καρτών σε κυκλοφορία (11,8 εκατ.), με το 1,3 εκατ. εξ αυτών να έχουν εκδοθεί μέσα στον τελευταίο χρόνο (2015-2016). Παράλληλα, ο τζίρος αγορών μέσω POS, κατέγραψε αύξηση της τάξεως του 390%, σε σύγκριση με το 2014. Οι χρεωστικές κάρτες φαίνεται να κερδίζουν και ποιοτικά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, με υψηλά επίπεδα ικανοποίησης και πρόθεσης για χρήση στο μέλλον, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari για τη Mastercard (2016).