Η λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνει σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα στην ΑΑΔΕ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνον τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1.450 σχετικές διαδικασίες.
Πρόκειται για διαδικασίες οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής.
Εκτιμάται ότι με την έναρξη της λειτουργίας κι άλλων ψηφιακών εφαρμογών το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις